středa 10. července 2013

Kdy bude babička malá?

- "Mamí, kolik loků má babička Eva?"
- "61"
- "A kdy bude mít 60?"
- "To už mít nebude..."
- "A koliklát má víc než šedesát?
A kdy bude mít 6 loků jako Jeník?
Kdy bude zase malá jako Jeník?"

5 komentářů:

  1. Sesdesiat bude mat tiez, to ked prestane nejak prijimat informacie o veku tak ako ja, akurat mne to skoncilo u 30 a viac.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Pozdravuj babičku Evu, v prosinci mi bude taky tolik! ;-)))
    Jo a víš to Marcelko, že je dneska v kalendáři Amélie? A protože se má k přání všeho nejlepšího a hodně zdraví využít každá příležitost, tak se jí chopím a popřeju ti už napsané a hezký zbytek dne. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jaruško, děkuji za přáníčko k svátku. Někdy mám pocit, že mi víc lidí říká Amy, Amálko, Amélie, než "vlastním" jménem...slyším na všechno (hezky řečené), tudíž MOC děkuji.

      Vymazat
  3. Dětská logika nemá prostě chybu. Tohle jsou nejlepší hlášky... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj zase musim napsat,že mi to připomnělo Klárku,ta taky kolikrát řekne až budeš malá,je to hezký,vždycky se tomu zasmějeme.Jana

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...