sobota 27. července 2013

Dětský kaleidoskop


Další pokrok ve vývoji - Jenda se odhodlal podívat do dětského krasohledu a povedlo se mu to.


Nechtěl...
.... ale za slíbenou odměnu to zkusil.


Krasohled jsem měla ve skříni schovaný asi rok.


Jenda se ho bál a neměl odvahu se do něj podívat.
Pokaždé ho se řevem zahodil.
Tentokrát to bylo lepší.


V první chvíli ho zaujal jen ten malý "papírek", kterým se znemožňuje, aby hrála hudba.


Je to tam schválně, aby se nevybíjely zbytečně baterky. A také proto, když je hračka uložená třeba v krabici, tak to nemusí zčistajasna třeba v noci hrát.
Nic příjemného hledat ve tři ráno mezi hračkami tu správnou a vzbudit celou rodinu...








Nejvíc se Jeníčkovi líbila hudba linoucí se z krasohledu a také světlo.
Světelné a zvukové hračky má rád od miminkovského věku.



A tak hračka blikala a vyřvávala na celý obývák.


Eliška se několikrát ptala, zda to MUSÍ "pořád" hrát...


A Jenda si nadšeně hrál - zasunoval a vysunoval papírek a zkoumal, zda to něco dělá.


Zhruba po hodině, k velké radosti Elišky, došly v krasohledu baterky.


Slíbila jsem Jendovi, že koupíme nové...
...ale asi to hned tak nebude:-P


9 komentářů:

  1. Dřív byly s korálky a bez hudby a jako dítě jsem je miloval.

    OdpovědětVymazat
  2. Kolik vlastně máte dětí s au?
    Proč tolik? co myslíte, že s nimi bude po vaší smrti. Jeden au je problém, ale pokud vím 3 je bezohlednost vůči nim i společnosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DVĚ, milý ANONYME. Eliška dostala diagnózu LONI, a to už bylo Jendovi 5 let, pokud jste tím chtěl(a) říct, že jsem si neměla dalšího autistu pořizovat. Nevěděla jsem TO.

      Vymazat
    2. Marci, že se s takovým vůbec bavíš... Jeníček je rozmilý a šikovný chlapeček:) Dělá ohromné pokroky a jednou to všem ještě natře!!

      Vymazat
    3. Nedá mi to, abych nereagovala. Je mi za vás hanba. Bezohlednost, to je správný název , ale v případě vaší osoby. Nevím, kolik vám je a jestli máte děti, ale takhle se chovat, i vám se totiž může narodit dítě s au a nic nebudete vědět. Copak budete dělat potom a máte pocit, že nebudete toužit a věřit a mít dalšího potomka? Amelie nepotřebuje moralistu, ale lidi, kteří ji podrží, kteří ji napíší pár milých řádků, podpoří ji. Udělala a prošla obrovský kus cesty, její děti jsou toho důkazem, a tohle si fakt nezaslouží. Copak je za vámi, čímpak se můžete pochlubit vy. Je taky neslušné se vydávat za anonyma. Máte v sobě tolik morálky, ale čest vám jaksi chybí, nedokážete se pod svůj názor ani podepsat.

      Vymazat
    4. Naštěstí jsem tohle řešit nemusela. Dilema zda mít či nemít další dítě. Zda bude mít také poruchu autistického spektra. A musí to být velmi, velmi těžké rozhodování. Vlastně tohle budou mít mé děti. Všechny tři mají dost velkou pravděpodobnost, že budou mít dítě s PAS. Zakázat jim to nikdo nemůže. Já vím, co to obnáší, tudíž bych jim doporučila děti nemít, což by znamenalo nemít žádná vnoučata. Kdysi jsem se na ně moc těšila, teď klidně přijmu myšlenku, že vnoučata možná mít nikdy nebudu. Nezáleží na tom. ALE pokud si děti někdo pořídí, pak to budu respektovat a budu jim pomáhat:-)

      Vymazat
    5. Anonymní, když se děti narodily, nebylo zřejmě poznat, že mají tento syndrom (snad to pojmenovávám správně)a už vůbec to nebylo poznat v těhotenství..
      Takže to byla zbytečná otázka.
      I když, možná jste to taky nevěděl, takže vysvětlení jste dostal.

      Vymazat
    6. Kaleidoskop jsem měla ráda taky, jako dítě, ale měla jsem obyčejný, se sklíčky - takové vychytávky jako světýlka nebo muzika, to neznám.
      Myslím, že ho ještě mám někde uložený.

      Vymazat
  3. Na odsuzovačsky lidi bych kaslala! Zajimave jinak!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...