neděle 21. července 2013

Nesmysl na obrázku


Co je špatně na obrázku?


Tento "úkol" by byl v pohodě, kdybych nekladla OTÁZKY.


Kdybych jenom povídala a ukazovala, co tam je, tak to Jenda zvládne v pohodě.


Je to jako čtení obrázkové knihy a to Jeníček někdy "přežije".



Ale já to zkouším.
Zkouším klást otázky.




Ptám se, co je na obrázku špatně a jak to má být správně.
Ptám se, kde jsou brýle a jakou barvu má travička...


Jenda neodpovídá, dělá na mě ksichty, hází úkol na zem.


Kdyby alespoň ukázal prstem...




Když nezdrhá, tak se alespoň schovává.


Dobrá tedy. Pokračuji v monologu a tiše doufám, že jednou mi Jeníček bude schopen odpovídat sám.





Naděje nikdy neumírá.



5 komentářů:

  1. Paradne obrazky, nemas odkaz na to kde sa to da kupit, fakt super. Myslim ze by sa to pacilo aj mathisovi jeho taketo veci urcite zaujmu.Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě to bude už jenom lepší - Jenda časem pochopí, že je občas fajn odpovědět, povídat si.. Nejsem doktor, ale doufám v to. Jinak obrázky jsou moc zajímavé a pro děti určitě poučné. Snad z nich Jedna něco má alespoň skrze tvé povídání.

    OdpovědětVymazat
  3. Pročpak asi nechce odpovědět? Zdá se mu to těžké a odpověď nezná? Třeba ta obrácená pila je opravdu těžká, ale otočená flaška, nebo koloběžka na vodě, to je v mých očích jasné jako facka. Kéž by tak mohl člověk vidět Jeníčkovi do hlavičky a zeptat se tak, aby ta odpověď přišla. Ale ona jednou nabeton příjde, věřím tomu!

    OdpovědětVymazat
  4. Ono to půjde, až přijde čas. Spoustu věcí předtím nezvládal a pak najednou ano, tak stejně i s těmito obrázky.
    Teď se ti zdá možná beznadějné, ale sama víš, jakých pokroků jste dosáhli a co bylo před rokem nemyslitelné, se dnes děje. Takže věřím tomu, že i obrázky přijdou za čas na řadu a bude to lepší.

    OdpovědětVymazat
  5. U nás je to tak, že mi syn nechce odpovídat, když něco neví, tak ho to velmi stresuje a buď se vzteká a nebo dotazy ignoruje. Takže netuším, zda Jeníček rozuměl úkolu, asi bych mu příště nejdřív vysvětlila, co je tam špatně a třeba po týdnu bych mu ten samý úkol dala znovu. Kolikrát mám pocit, že je něco marná práce a po měsíci mě syn strašně překvapí, že si to opravdu nějak zapamatoval a najednou to ví bez problémů sám. Takže nezbývá než stále to samé - trpělivost. Ono to bude lepší.
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...