středa 17. července 2013

Venku s Betkou


Na procházce pozorujeme auta, náklaďáky...


..míchačku, letadla...




Díváme  se na motorky...


...házíme si s míčem nebo hrajeme fotbal:-)




Když začíná Jenda zlobit Betynku a píchat do ní klackem, tak se sbíráme k odchodu domů.




Chudáček malej zpocenej se dokonce na pár sekund "zapomněl" a přišel se přitulit.
Někdy mě příjemně šokuje:-)


Ani jsem nedýchala, aby si to náhodou nerozmyslel ...
Díky Bohu za každý "pozitivní" kontakt, za každý DOTEK, který mi můj syn věnuje.


Rozdělili jsme si úkoly. Jenda nese míč, já vedu na vodítku Betynku.









Ještě chvíli počkat na Betku a jdeme domů.


Sladká odměna po náročném výkonu nesmí chybět.
Oba jsme si ji zasloužili.


4 komentáře:

  1. Krásné obrázky tady i u předchozího příspěvku. Je radost vidět Jeníka venku, v triku, sandálech, veselého a tulivého. Podle stínu Ti je dovoleno i nosit culík, nebo dokonce drdůlek? :)
    Přeji sluníčko co nejdéle. A to nejen na obloze.

    OdpovědětVymazat
  2. Před několika měsíci, ještě neuskutečnitelné. Jste oba obdivuhodní!!!
    Přeji ještě mnoho tak krásných procházek:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji spoustu takových okamžiků.Věra:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že se oba vyřádili. I Betynka vypadá rozdováděně, jak jsi ji tak fotila. A krásný okamžik, když se k tobě Jeníček přitulil...
    Některé dny fakt stojí za to.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...