úterý 2. července 2013

Naše zvířata


Na požádání dvou čtenářů vkládám fotky našich dvou zlatíček:


Matýska....




...A Betynky.











Matýsek vždycky někam vleze a pak neví jak se dostat zpátky.








ý

9 komentářů:

  1. Milá Amélie zvířátka máte krásná. Co na ně Jeníček? Irma

    OdpovědětVymazat
  2. Máte krásné mazlíčky:-) nevážila jsi Matýska? Ráda bych věděla, kolik přibližně váží a kolik Betynka. Doufám, že si všichni společně užíváte nového bydlení. Přeji hezké prázdniny - i když u vás to je asi velká změna denního programu. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem u Tebe sice žádnou žádost o zveřejnění zvířeny nepodávala, ale vždy se na fotky Tvých potvůrek moc těším :-)
    Matýsek krásně roste, Betynka má stále takový moudrý výraz. Evidentně si spolu rozumí a do vaší rodiny zapadnou.

    OdpovědětVymazat
  4. Matýsek ale vyrostl, je to moc pěkný kočičák.
    Líbí se mi, jak si s Betynkou sedli.
    To je moc dobře.
    A z vlastní zkušenosti víme,že zvířátka ( zvláště pak kočičáci ) autistům pomáhají.
    Naše kočička Hepinka Petu léčí a miluje ho.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  5. Amélko, tyto články mám vždy nejraději! Miluji zvířátka celým svým srdcem a když je vždy někde zahlédnu, tak pak juchám po celý den! :-) Betynka je úžasná a skvěle Matýska přijala. :-) A u Matýska se mi šíleně líbí jeho ocásek! Takového kocourka kdysi měl můj bratr, ale neměl tak hustý ocásek. :-)

    Za to našemu Kennymu se kývá spodní špičák a nechce pacholek vypadnout, tak už je z toho Kenny pěkně otrávený!

    Mějte se doma mooooc hezky a prosím, pohlaď ty dva chlupáče za mě. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. krásný parťáci- naše kočka lehátko na topení ignoruje- škrábací sloup taky ale jak se v bytě objeví prázdná krabice nebo taška po zemi šup a už je tam

    OdpovědětVymazat
  7. zvířátka jsou nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je až dojemný, jak pěkně spolu tato zvířátka vychází. Krásný kocourek a moc pěkný pejsek.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...