úterý 16. července 2013

Není větší radost



Jenda si v poslední době oblíbil Krtka, nejvíc díl Krteček a žvýkačka.


Jaká byla jeho radost, když mi Eliška donesla žvýkačku a já jsem z ní dělala bubliny.



Málokdy ho vidíme se takto smát...


Některé fotky jsou rozmazané, ale tohle Jendu tak typicky vystihuje, že je tu nechám:
 Jeníček poskakuje sem a tam, vyskakuje nahoru a dolů, třepetá rukama, mlátí hlavou, kouše se do ruky...


..a hlavně je šťastný.



Našel na stole lžíci a propichuje bublinu... pořád dokola...
Nedočkavě vyhlíží další a další bublinu.


Sice si musím dávat pozor, aby mi nevypíchl oko, ale i tak prima zábava.


Myslím, že kdyby mě z toho žvýkání po hodině nebolela pusa, tak asi poskakuje doteď:-)






Není nad upřímnou dětskou RADOST.



12 komentářů:

  1. To je krása:) Miluju ten dětský smích a radost, my dospělí už se takhle radovat neumíme a je to škoda....tak aspoň, že to jde našim dětem:)

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky, dík za návštěvu a za komentář. mrkla jsem sem a ani nedýchám. hned ve slušnou hodinku, dám odkaz na tvé stránky sestřenici - její syn je také autista a na tvých stránkách je dost ukázek práce s nimi... jsi důležitá pro tyto rodiče! gratuluji, a fandím a držím pěsti, ať máš dost sil psát takovýto blog, je to někdy s některými lidmi těžké, jak reagují apod. drž se a zase juknu pa
    Gabriela
    http://garfield-ka.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. A jak málo někdy stačí k dětské radosti:-) Krásný červencový den vám všem. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Ten šibalský kukuč na poslední fotce se mi líbí nejvíc. Jeník je krásný kluk! A jeho upřímná a nefalšovaná radost z fotek přímo čiší.

    OdpovědětVymazat
  5. Nějkrásnější fotky :)) kéž by takových už jen přibývalo :)

    OdpovědětVymazat
  6. :-) obyčejná žvýkačková bublina a jakou udělá radost :-)) Jeníčkovi to na fotkách moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. ... přesně jak píšeš, hlavně že je šťastný. Dětský úsměv je tak krásný a tak nakažlivý. Sedím tu a usmívám se :o) Krásné fotky! Moc zdravím milá Amélie.

    OdpovědětVymazat
  8. Amélko a co zkusit bublifuk to by si mohl bubliny dělat sám - hezký příspěvek.Lena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bublifuk máme, bubliny dělám já. Jendovi to zatím nejde.

      Vymazat
  9. Normálně mě rozesmál! Jsem tady sama, a řehním se společně s tvým synem... Asi bych měla míň chodit na sluníčko ;) Jeníčkovi to moc sluší a hodně vyrostl! Je to fešák a šikulka! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní!
    A hlavně jsem si uvědomila, jak se Jeníček vytáhl a jakej z něj vyrůstá šikovnej kluk!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...