pátek 19. července 2013

Barbie svatební salón





















10 komentářů:

  1. to je nádhera...., ja úžasné co všechno se u vás doma najde :-). Krása. Dáša

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé! Já jsem doma měla spoustu panenek Barbie, ale nevěstu nikdy. Ani žádné svatební šaty pro panenky. Vybavení máte taky úžasné, a kočičák si chce asi taky hrát :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nepotřebuje Eliška nějaké učebnice na střední? Pár mně jich zbylo, tak bych vám je mohla poslat :) Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, díky, napiš na jenicek76zavinaccentrum.cz, ale Eliška už stejně asi většinu má. A stejně to má asi každá škola jinak:-)

      Vymazat
  4. Nádhera, jak jsem stará,tak bych si hned šla hrát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak věk já neřeším :D, sice si s nima nehraju, ale občas si koupím Barbie nebo nějaký retro nábytek a dělám si taková panoramata.

      Vymazat
  5. Krása! Miluju Barbie a domečky pro panenky.

    OdpovědětVymazat
  6. To je vlastní sbírka? Nádhera! Jak šatičkové modely, tak i nábytkové zařízení. Kocourek krásně dolaďuje pozadí...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...