pátek 19. července 2013

Jenda zpívá oslíkovi

Jenda si začíná zpívat, hurááá.


Konečně vím, že si pamatuje slova dětských lidových říkanek.
Jeníček má odmalička rád, když mu zpívám. V posledních dnech sedáváme každý večer na houpacím křesle, mám Jendu s oslíkem a s čuníkem na klíně a Jenda zvládne pár minut "v klidu" poslouchat, což je u dítěte s těžkou hyperaktivitou "malý zázrak". Jenda je totiž jinak jako "motorová myš". Nezastaví se od rána až do večera.


Včera se s rukou v puse pohupoval, kýval, ťukal tyčkou do gauče...


...a u toho zpíval oslíkovi písničky.


Podle melodie jsem poznala Prší prší, Skákal pes přes oves a Pec nám spadla.


Ani jsem nedutala, abych ho nevyrušila.


Protože měl ruku v ústech, tak mu nebylo moc rozumět, ale i tak bylo poznat, co tím "huhňavým" hlasem říká.


Huráá, Jenda umí zpívat :-)
Mám z toho velkou radost.


Když jsem ho potom požádala, aby mi znovu zazpíval, tak už to nezopakoval.


Na "povel" Jeníček nic nedělá.


Ale už teď se těším, až mi zase zazpívá.




6 komentářů:

  1. To je uzasne! Opravdu velky pokrok.
    Drzim palecky, at je to co nejcasteji.

    Ja si zpivam prakticky neustale (hlavne kdyz jsem sama), bohuzel zpivat ani trosku neumim, takze kdyz nekdo prichazi, omlouvam se.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou jsou ty nejznámější dětské písničky, které si se svými dětmi zpívá každá maminka. Zpívala si je s námi moje mamka a pak jsem je zpívala já, naším klukům a musím říct, že oba zpívají moc dobře i v dospělosti. Ale za to pravděpodobně nemůžu, mají prostě dobrý hudební sluch. A Jeníček ho má jistě taky i s pamatovákem na slova. Je to šikovný kluk a posledních pár týdnů i s klučičím účesem. ;-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ajko, Jeníčkovi se vzorně věnuješ. Každý jeho pokrok je pro tebe vítězství. Držím tobě i Jeníčkovi palce. :-))

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherné ,snad bude zpívat častěji , at se máš z čeho takto těšit ! Je užasný !

    OdpovědětVymazat
  5. To je moc krásná představa, když máš Jendu na klíně a zpíváš mu. Ty jsi vážně správná maminka se vším všudy! A třeba si jednou zazpíváte společně :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou malé drobné radosti, které navlékáš jak korálky. Jen ať je tvůj korálkový řetízek pořád delší a delší!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...