pondělí 1. července 2013

Pixi knihy


Nedávno jsem šla nakoupit potraviny a u pokladny mě zaujaly malé knížky.


Vybrala jsem Jendovi dvě: Poznávej nemocnici a Poznávej nádraží..


Lákaly mě i další kusy - Poznávej nádraží, statek, přírodu, hasiče, policii, vozidla... ale odolala jsem.


Jeníček se zpočátku nechtěl ani podívat, ale nakonec jsme ho s čuníkem přemluvili.


Jenda byl zvědavý, co ci to ten čuník čte...


Knížky jsou moc hezky udělané.


Jenda trpělivě naslouchal krátkým kapitolám:
- Proč je v nemocnici tolik oddělení, Kdo v nemocnici pracuje, Co se děje při lékařské prohlídce, Co ukáže rentgenový snímek, Jak to vypadá na operačním sále, Co je vizita, Proč se i v nemocnici cvičí, Co nosí návštěvníci pacientům do nemocnice....




a nebo:
- Kde se kupují jízdenky, Co se děje na nástupišti, Co se děje při odjezdu, Kam si můžeme sednout, Co dělá průvodčí, Co všechno ve vlaku najdeme, Jaké známe vlaky ap.



A určitě byl nakonec rád, že se dozvěděl zase něco nového.


Až pojedu okolo onoho obchodu, měla bych přikoupit další díly.







5 komentářů:

  1. Kouzlo porozumeni mluvenemu slovu..to bych taky potrebovala u Stepky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně porozumění prostřednictvím obrázků, to mu jde líp.

      Vymazat
  2. Ty jsou moc prima. Kdysi jsem taky neodolávala. A dnes jsou ty knížky ještě vymakanější. Jen je potřeba je pak posílat dál....jinak se to doma kupí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám taky raději vizuální paměť a určitě obrázky Jeníkovi víc pomohou než slovo.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou fakt šikovné knížečky. My spoustu věcí bereme jako samozřejmost, ale děti se to teprve učí, a tady jsou informace pěkně v kupě.
    Umíte s čuníkem pěkně přemlouvat! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...