čtvrtek 18. července 2013

Zákaz

"Nechodit sem.
Nechodit sem.
Nechodit do obýváku...
(Jenda zavírá babičce dveře před nosem)


Zákaz.
Babička sem nesmí chodit.
Seš stalá, babko... (opakuje Jeník a snaží se do babičky strčit "drbátkem")




Aby sem tady neohluchnul, aby bylo ticho,
tak sem dám tohle... (kousky magnetické stavebnice překryl otvor klíčové dírky)

...Tam žvou jako paviáni... (myslí tím Elišku a babičku, které si spolu v kuchyni tiše povídají)
...žvou nahlas...



Nechci je slyšet...." říká Jeník.


Nakonec byla chvíli Eliška s babičkou v kuchyni a já jsem hlídala Jendu v obýváku (za zavřenými dveřmi) a pak jsme se vystřídali: Eliška hlídala čtvrt hodiny Jendu v obýváku a já jsem si povídala s maminkou.
Po dlouhé době jsem chvíli mluvila s mamkou... tolik novinek a já jsem nic nevěděla.
.... a pak už se Jenda zase dožadoval mojí přítomnosti.

8 komentářů:

  1. Prepacte, neviem nikde najst na blogu kontakt na vas. E-mail. Na vas, pani Amelia, alebo na Elisku. Nerada pisem do diskusii, chcem len napisat Eliske na temu macky. Tymto ju pozdravujem. E

    OdpovědětVymazat
  2. Moc smutné - autismus ti Amálko scvrknul život jen pro potřeby Jeníka bez ohledu na potřeby tvé, děvčat,babičky.Moc přeji aby ta oběť do budoucna měla smysl.Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Tak asi dnes nebyl ten správný den. Však zase bude lépe a lépe:-) - a stejně to vymyslel i s tou klíčovou dírkou - i to je pokrok. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s komentářem od Evy, napsala to moc krásně a hlavně výstižně.

    OdpovědětVymazat
  5. Mojkam, nu co co naplat, zitra bude urco lepe...I tak je Jenik sikula, aspon 15 minut Vam dal....

    OdpovědětVymazat
  6. A třeba to bude příště 30 minut, snad, jak poroste, bude trochu povolovat ve svých nárocích. Musíte mít neuvěřitelnou výdrž, jak ty, tak tvoje máma i tvoje holčičky.
    Člověk vydrží hodně, ale občas bych ti fakt přála normální víkend, kde by sis mohla povykládat s maminkou, ale i s přáteli, nebo dopřát návštěvu kadeřnice, nebo obyč procházku jen tak, zajít si do kina nebo vyjet na výlet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, někdy je líp, jindy hůř, ale ta normálnost tu hoodně chybí. To, co ostatní považují za samozřejmost, je pro nás ojedinělý DAR.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...