středa 31. července 2013

Koš na linku nepatří


Včera jsem měla chuť na jablečný kompot.
Měla jsem tu pár jablek, o která nikdo nestál, tak jsem dala Jendovi suchý chléb (jeho oblíbené jídlo), abych ho zabavila a šla jsem do kuchně oloupat jablka.
Nechala jsem otevřené dveře do obýváku, abych na Jendu viděla.

Začala jsem loupat jablka a Jenda přiběhl do kuchyně a praštil mě.


Nejdřív jsem nepochopila PROČ.
A pak mi to došlo.
Vzala jsem totiž odpadkový koš a postavila jsem ho na kuchyňskou linku, abych se nemusela zohýbat. Měla jsem v plánu loupat jablka a házet slupky rovnou do koše....

A KOŠ přece na linku nepatří.
Stačilo koš sundat a Jenda byl zase v pohodě...

Kompot byl výborný teplý i studený. Připomnělo mi to na chvíli dětská léta, Moravu, babičku, léto na chatě.
Na chvíli jsem se zasnila a zavzpomínala...

4 komentáře:

  1. Je zajímavé když se autistovi něco nelíbí že umí odvodit pro ,,viníka" trest ať fyzický - praští nebo řevem,boucháním do čehokoliv, prostě přesně co je těm druhým nepříjemné.Lída

    OdpovědětVymazat
  2. A člověk mu to nemůže mít ani za zlé. Dá se to pochopit, kort když jsi zvyklá..

    OdpovědětVymazat
  3. Možná pod tou dekou je chladněji než na vzduchu. Islámky tady taky chodí ve vedrech zahalené až po paty.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...