pondělí 1. července 2013

Čekání na zoubečkovou vílu


Včera se Jendovi kýval horní zub. Plakal a nechtěl jíst špagety.


Zoubek visel "na vlásku", tak jsem si říkala, že mu trošku pomůžu.


Popadla jsem zub do kapesníku....a lup...a už to bylo.


Jenda jen zalapal po dechu a vyděšeně se díval na krev.
Připomněla jsem mu pohádku o prasátku Peppině, kde Peppě vypadl zoubek.
Dala ho pod polštář a v noci přišla zoubečková víla.


Jenda se na to těšil. Tuhle pohádku už zná.
Položil zoubek pod polštář a ještě si večer před spaním zkontroloval, jestli tam je.


A ráno se hned podíval pod polštář, co mu tam víla nechala.
Minule to byl pytlík bonbónů. Tentokrát jsem udělala změnu.


S radostí mi ráno krabičku ukazoval...
Pokaždé se divím, že nezapomene...
..... že si ráno vzpomene na cokoliv, co je mu večer "slíbeno".

18 komentářů:

  1. Koukám, že jsi situaci se zoubkem bravurně zvládla. Klobuk dolů!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Marci čtu tu u kafe blogy, vidím tvůj se zoubkovou vílou a říkám si "sakra" - u nás se včera totiž trhalo taky. Beru dvacku (náš Kuba má 7 a víc ocení zlaťáky, za které si ten pytlík bonbonů koupí sám :)
    a letím. Synek si naštěstí dneska výjimečně nevzpomněl. Běžně si nám chodí stěžovat, že od zoubkové víly ještě nic nedostal ... holt má zoubková víla neléčitelnou sklerózu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvacku:-) Já jsem na to taky jednou zapomněla (asi u Elišky) a bylo zle, tak si na to dávám pozor. Včera to bylo trošku složitější - Jenda usínal asi dvě hodiny. Kolikrát už jsem chtěla vejít do ložnice a dát odměnu pod polstář a ono to nešlo. Bála jsem se, že zapomenu, tak jsem si natáhla budíka:)

      Vymazat
  3. Šikovnej a statečnej Jenda :-) Panečku, postát, otevřít pusu, nechat si vytrhnout zub, to chce spolupráci. A ústa bez zubu pak ještě nějaký čas stále připomínají, že věci jsou jinak, než jak jsme byli zvyklí. A Jenda to přesto zvládnul a místo aby se vztekal, tak se těšil na ráno. Je to borec.

    OdpovědětVymazat
  4. S tou vílou je to hezké, že dítě dostane za zub dárek, to jsem nevěděl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, za nás nic takového nebylo.

      Vymazat
    2. Dovolím si oponovat. Sice jsem čokoládu za vypadlý zub nedostal od zoubkové víly, ale mně tenkrát před vice jak čtyřiceti lety stačila myška, která si odnesla zub a dala mi zaň malou čokoládu. Třeba kaštany, nebo tehdy populární hrady, malá tabulka s obrázkem různých hradů na obalu. Ty obaly jsme si pak mezi sebou měnili.
      Takže ať víla nebo myška, ta tradice tu je dlouho.

      Vymazat
    3. Tak my jsme neměli ani ty myšky.

      Vymazat
  5. Zasluži si odmenu, je to hrdina. A je dobre, že nezabúda, potom sa to dá snáď použiť aj opačne, nie len čo mu je sľúbené, ale aj to čo sľúbi on si zapamätá a zas kúsok vyrastie:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já myslela, že zoubkovou vílu mají jen v americe..?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem za ni vděčná. Jak "lehce" Jenda přijal fakt, že Peppě vypadl zub a dostala odměnu pod polštář, tak i on to musí mít jako oblíbený čuník..a pohoda.

      Vymazat
  7. Je to šikulka :o) K nám domů také chodila zoubková víla :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. To je krásné , přivádí mě do vzpomínek na dětství , na dobu , kdy mi ještě padaly zoubky ... ale na vílu jsem nikdy nečekal a myslím , že bych se ndočkal . Ale Jenda je šikula :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zoubková víla je nádherná na ty odměny. Moc mě mrzí že když mým dětem padaly zoubečky tak jsem o ní nevěděla.(Je jim 31 a 36 let). A co navíc, ještě jsme měli dětskou zubařku sadistku. Ta nedávala injekci proti bolesti ani náhodou. Tak Jenda to zvládl dobře. Je moc šikovný. Zdraví Irma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se ta "tradice" líbí a Jenda to díky tomu zvládne líp. A já mám asi sadistky všechny. Zatím mi nikdo za celý život u zubaře injekci nenabídl. (A já se v tom strachu vždy zapomenu zeptat...)

      Vymazat
  10. Tak se raději zeptej kolik to všechno stojí. Já se zubaře moc bojím ale naposledy mi ta milá holčinka, paní zubařka řekla, že je ve škole učily aby to lidičky nebolelo. A Amélko opravdu to nebolelo.Asi záleží na doktorce.

    OdpovědětVymazat
  11. Zoubková víla je dobrej nápad. A myška se mi taky líbila, škoda že jsem nic takového nezažila. Zkrátka nám vypadly zuby, nojo... :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...