pondělí 22. července 2013

Na Konopišti














Jenda má rád přírodu.
Sbírá kamínky, klacíky, šišky nebo listy....


..a vesele poskakuje po cestičce.


Občas chodí ZA RUKU - to je něco, v co bych se před 2-3 lety neodvážila ani doufat.






13 komentářů:

  1. Jeníček byl na tak velkým výletě! Je vidět, že se mu to moc líbilo a užívá si :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Konopišti jsme byli vloni a je tam opravdu krásně. Nebyli jsme v zámku, ale podívali se jen na medvěda a dravce, prošli jsme park a prohlédli si Růžovou zahradu, ta je úplně nejhezčí. Je skvělé, že jste se dostali na výlet i s Jeníčkem, vypadá nadšeně.

    OdpovědětVymazat
  3. no a měli jste štěstí na medvěda:-) My tam byli dvakrát za poslední dobu a ani jednou jsme ho neviděli.-()) I.

    OdpovědětVymazat
  4. Chci .. se omluvit za to co jsem ti posledně odepsala na mém blogu
    neuvědomila jsem si, že by to mohlo znít tak sobecky
    čtu tvůj blog (v podstatě život) skoro každý den
    chápu jak těžké to máš a musím se přiznat, že máš můj velký obdiv, protože já sama bych v životě tohle nedokázala.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marci,chci se zeptat jestli má Jenda tendence utíkat.Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá zpráva a další pokrok - zvládli jste krásný výlet:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Na Konopišti je krásně! To bydlíte někde blízko? Byli jsme tam loni, paráda a neměli jsme štěstí na medvěda. Jeníček je moc spokojený. Jsem ráda.

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou vážně pěkné fotky, jak se na nich Jenda usmívá! To je krása!
    A já myslela, že nerad chodí ven. A on má rád přírodu, to je hezké :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krasny vylet, vypada to ze to zvladol v pohode. Nas Mathis relativne za ruku chodi, ale dost sa u toho kruti a drzat este kocik je narocne ale chodi. My sa placeme vo vsetkom ostatnom.

    OdpovědětVymazat
  10. Ta fotka, kde tě drží za ruku, je skvělá.Nádherný dětský úsměv.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...