sobota 20. července 2013

Proč máš oči takhle?

- "Mamí, co děláš?"
- "Nic."
- "Mamí, co děláš?"
- "Nic."
- "A proč máš ty oči "TAKHLE"?!!!"

(I to dítě pozná, že mám slzy v očích...
Jen to neumí správně rozklíčovat, ani utěšit, ale je všímavý.)

- "Mamí, mamíí, co to je? Ach jo!!!"
- "Já nevím, co myslíš."
- "Nedělej TEN ZVUK."
(Jen jsem se smála!)

Nejčastějíš Jeníčkova otázka v poslední době je:
- "Je to vtipný?"
Ať něco udělá on, já, pes nebo třeba holky, nebo se něco stane, tak se Jenda ptá, jestli je to vtipné, sám to nepozná a nebo situaci vyhodnotí špatně.
To, co jemu přijde k smíchu, často druhým k smíchu nepřipadá a naopak.

1 komentář:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...