úterý 30. července 2013

Půlka plechu

- "Eli, chutnala ti ta rybízová buchta?"
- "Jo."
- "Babička si vzala půlku plechu domů pro dědu."

- "JAK to udělala? Vždyť to nejde rozpůlit.
A jak teď ten plech dáme do trouby? Vždyt to byla akorát velikost do trouby. Jak to teď zahákneš?
To nechápu. Jak to udělala, že si vzala půlku PLECHU?!!
Ukaž mi ten zbylej plech.
Jak to rozpůlila? A čím?
To nechápu.
Kterej plech to je?
Mamííí.
Já ho chci vidět!"

Tak jsem jí to vysvětlila....

- "Proč jí neřekneš, aby si vzala buchtu a řekneš, aby si vzala plech??? To nechápu."

7 komentářů:

  1. Hned po té otázce jsem tušila, co přijde za odpověď. Je mi to jasný, takhle vystrašit Elišku.

    OdpovědětVymazat
  2. Je holt poněkud blbá!Tedy pro život nepoužitelná a tímto směrem blbá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ale, anonyme. Nemůžeš se odstěhovat jinam?

      Vymazat
    2. Zato ty budes urcite (emocni) genius, kdyz soudis nekoho, koho neznas a neumis se pod svoje vylevy ani podepsat :-P. Umis psat, asi mas v poradku oci i usi, mozna mas medicinsky v poradku mozek i srdce, ale kdyz svoje smysly, mozek a srdce, ac je mas v poradku, neumis spravne pouzit, jsi blbec ty. Anebo se temahle provokacema jenom bavis a ve skutecnosti to tak nemyslis, coz o tve emocni inteligenci a vychovani nerika nic dobreho :-P.

      Vymazat
  3. Mňam, rybízovou buchtu bych si dala a možná bych tu půlku plechu snědla sama. Jen nevím, co by tomu řekla Eliška. Nikdy jsem o našem vyjadřování nepřemýšlela a nevím, jestli je chyba v jazyce českém, nebo v nás lidech, že mluvíme takové nesmysly. Eliščiny otázky jdou přesně na podstatu věci a vždycky mě donutí k zamyšlení.

    OdpovědětVymazat
  4. Děti jsou prostě zlatíčka! :) Na všechno jdou (narozdíl od nás) jednoduše a ve finále jim to pálí líp, než nám! :) A proto nás tak hezky upozorní na komunikační (i když
    běžně zažitý a hojně používaný), nesmysl :) Moc hezká příhoda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Marci nic si nedělej z ,,nějakého anonyma,,lidi jsou různí-dál raději nepíši.
    Hlavně,že je použitelnej ON....

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...