sobota 18. února 2012

Barevné hrací kostky


Jeníček má rád kostičky....


...koupila jsem mu různé barvy a tvary....


Některé kostky má ještě po holkách....


Třídí si je podle barev - červená, bílá....


....tady drží ty dřevěné....



Podložka s nádobou na zamíchání je ještě po mně, jako malé dítě jsem hrozně ráda hrála kostky..... tak to podle toho vypadá....


..ale Jendovi to naštěstí stačí....




Chvilku si hází, míchá, třídí....


...a nebo si je staví podél obvodu....


Ukazuje mi čísla.... počítá puntíky....



...a nakonec si spočítá kostky, aby věděl, zda mu nějaká nechybí....



Také rádi hrajete kostky?

28 komentářů:

  1. Vždycky jsem miloval hrací kostky... už nemám ani jednu :) Vy jich máte dost, zvlášť mne překvapily ty mnohostěny (?), vypadají dost zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluji kostky! Vy máte nádherné! A že má Jeníček kalíšek i podložku na kostky po tobě, tak to je cennost! :-) Já nejraději kostky mačkám v ruce a děsně se mi líbí u vás ty červené! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je kostek, že by s tím dlouho vydržely i herny v Las Vegas!
    Taky jsme ze svého času hodně věnovali hře v kostky.
    Já měl vždy rád ty skleněné. Dřevěné za mého dětství byly naprostá samozřejmost, ty skleněné se moc neviděly. Dnes je to spíš obráceně..
    Tak až Eliška opět upeče nějakou tu bábovku, tak dej vědět, uděláš kafíčko a dáme si kostky. Tedy, jestli nám je Jeník půjčí. :))
    Hezký den, Amelko, hezký den vám všem.

    OdpovědětVymazat
  4. Amelinko (⁀‵⁀,) ✿
    .`⋎´✿✿¸.•°
    ✿¸. hezký víkend...a něco jen pro tebe
    _______,-~-. ___.--.__ .-~-,_______
    _______/ .- ,'__________`. -.\______
    _______\ ` /`__________' \ '/______
    ________`-/___'a___a`___\-'________
    _____________,'(_)`._____________
    _________\___( .__.)___/_________
    __________\___`.__,'___/__________
    __________.-`._______,'-.__________
    ________,'__,'___`-'___`.__`._______
    _______/___/__♥♥♥_____\___\____
    _____,'____/___♥♥♥______\___`.___
    ___,'_______ mám tě ráda ___`._
    _______,'___ ♥♥♥♥♥♥ `._____
    ___`.__,'_.-\____________/-._`.__,'__
    _________/_`._________,'__\_______
    __.""-._,'______`._:_,'_______`.,-"".__
    _/_,-._`_______)___(________'_,-.__\
    (_(___`._____,'_____`.______,'___)_)
    _\_\____\__,'________`.____/___/_)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,...prohledla sem si tvůj blog. máš krásného kluka a smekám před tebou. Někdy to musí být těžké a jindy asi zas krásné. Přeju zdravíčko a pozdravujeme Jeníka.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, kostky! Co my jich měli, když byla vnoučata malá. Ale už jsou pryč a myslím, že ten nejmladší je taky "sbalil".

    OdpovědětVymazat
  7. Tie priehľadné sú veľmi pekné. Nečudujem sa, že sa mu tak páčia, tiež som mala kocky rada (: Okrem iného by sa aj skvele fotili.

    OdpovědětVymazat
  8. Kostky jsou parádní :-) Jeníček si opravu umí hezky hrát!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..hrajeme si většinu času společně, ale někdy se zadaří, že si pohraje pár sekund (minut) i sám...zázrak... Není to často, ale díky Bohu za to.

      Vymazat
  9. Ja som sa ako dieťa s nimi veľmi rada hrávala :) Tie priehľadné červené s bielymi bodkami sú moje srdcovky. Jeníčkovi sa určite páčili a hádam sa aj vybláznil. Podľa rozprávania mojich rodičov a práve takéto "hazardné" hry vždy dobre unavili :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět mi zlobí komentáře a tak zase píšu sem, není to odpověď...
      Kostky jsou pěkně barevné a to se asi Jeníčkovi líbí. Mně se zase líbila fotka, kde je má hezky barevně srovnané. Takový kostkový had...

      Vymazat
  10. Jů :) Ty jsou krásný :)
    Jinak díky za tvůj komentář a přeju hodně štěstí do života :)

    OdpovědětVymazat
  11. Žasnu co má od tebe Jeník hraček, to bych mu jako dítě jistě záviděl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco má po mně, spoustu po holkách a většinu z Mimibazaru. "Normální" dítě v jeho věku bývá ve školce, u babiček, venku, tak ho nepotřebuješ bavit od rána do noci...a Jendu baví vše jen chvilku, je hyperaktivní a má poruchu pozornosti. Nesmí se nudit, pořád musíš vymýšlet nové a nové podněty - nejen pro zabavení, ale hlavně pro jeho rozvoj.

      Vymazat
  12. No jo, kostičky, ty já mám dodnes ráda. Párkrát už jsem tu byla, protože jsem byla zvědavá na tu Amelii, co mi na blogu nechávala pěkné komentáře, ale když jsem viděla, o čem tenhle blog je, tak trochu mne opustila odvaha sem něco napsat, protože si nedokážu představit, jak bych dokázala vychovávat dítě s nějakou vadou... Smekám před tebou.

    Achjo, takový hloupý komentář. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skřítečku, komentář není hloupý. Je "normální", že se lidé bojí "postižených" lidí, dětí..že k nim mají odstup nebo nevědí, jak se k nim chovat. Nemusíš sem chodit, já Tě nenutím. :-) Ale každému se může narodit dítě s nějakým handicapem a je potřeba vědět, že "vše" se dá zvládnout s klidem a láskou. A kdybych měla mluvit za sebe: prosím, neopouštějte rodinu, kde se narodí postižené dítě...cítím, že v okolí je lidí míň a míň, že nechápou chování Jeníka, cítím, že sem nikdo nechce chodit a je mi to líto... Postižení dítěte vás izoluje od společnosti, ale i od přátel...

      Vymazat
    2. Je mi líto,že bydlíš takto z ruky. Já bych občas určitě ráda na kafčo zašla. A zahrála si kostky s váma, mám je taky moc ráda.

      A.

      Vymazat
    3. Jéjej,Amélko,něco ze života,byli jsme s Vítkem u kadeřnice,mladá slečna,milá,moc se snažila,bylo to viditelně její první setkání s takovým človíčkem...zvládli jsme to,a při placení povídá:"Mám mu to počítat jako dítěti nebo jako dospělému?"To jen k tomu jak ti "jiní" dovedou rozhodit ty "normální".

      Vymazat
  13. Hrával jsem je rád, teď už se k nim nějak nedostávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je škoda, je to prima hra. Někdy si můžeme zahrát. :-)

      Vymazat
  14. Také jsem ráda hrála kostky.. Ale Jeník jich má vážně hodně a některé jsou nádherné..:)) Šikulka je to jak umí počítat..:)

    OdpovědětVymazat
  15. Jé kostky! Tak ty znám až moc dobře. Když jsem byla malá, pořád jsme je s bráchou hrály.

    OdpovědětVymazat
  16. A já mám jen jednu :o(...musím se polepšit :o)Krásně si Jeníček hraje

    OdpovědětVymazat
  17. Kostky mám také ráda, zrovna letošní vánoce jsem si je nadělila.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...