středa 22. února 2012

Látkový míč


Jeníček dostal krásný míček.


Je to dárek od Andrejky.


Je vyrobený speciálně pro Jeníčka.


A Jenda ho miluje...


Každou chvíli počítá puntíky a kytičky....


Ukazuje mi písmenka....  a ptá se, co to je...


Někdy si kutálíme nebo házíme....


Hod čímkoliv je Jeníčkova specialita.....


A nebo Jenda jen tak sedí v křesílku a dívá se na své oblíbené Šmoulíky....


... míček si přitom drží na klíně....


A dokonce s ním i spí...


Andy,  moc Ti děkuji.


Trefila ses Jeníčkovi přímo "do noty"....





24 komentářů:

  1. Nádherný míček, Andrea je šikulka. Růžovoučký a písmenkový balón je Jeníkova krevní skupina. Přeji hezké hraní a ani se nemusím bát o okna. :)
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásný! To se musí Jeníčkovi fakt líbit. Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. Je báječné, že má Jeník novou hračku, která ho zaujala. Takže vedle čuníka má další oblíbenou věc. Na fotkách je vidět, jak je s míčem spokojený. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů takže těch dobrých duší je víc :), to jsou hezké zprávy...míček se moc povedl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré duše existují, ale i ty zlé občas bloudí na mém blogu.

      Vymazat
  5. Peta mel take obcese, jeden cas se chodil v noci divat jestli dychame. Tvrdil, ze to musi udelat, jinak nemuze spat.
    Misa

    P.S. http://www.detsky-obleceni.cz/detail.php?zbozi=3342769
    to je odkaz na gumacky s prasatkem, libily by se Jenickovi

    OdpovědětVymazat
  6. Výborný dárek! Jeníkovi přímo na míru. A je vidět, jak moc se mu písmenkový míček líbí!

    OdpovědětVymazat
  7. Nadhera, darek uzasny...Ameli, moc Ti dekuji za komentiky u me na blogu, potazmo za slunicka...Chtela jsem se zeptat, rada Ti pro Jenika usiju, pokud si myslis, ze by jej alespon malounko oslovilo, jako tento micek, pokud ne, udelam jej pro radost Tobe, ju? pisni, bud bude detska varianta nebo maminkovska o.-) Krasny den...P.

    OdpovědětVymazat
  8. No to je parádní míč! Ani se nedivím, že se Jeníčkovi tolik líbí! A koukám, nemá Jenda nové křesílko? Zdá se mi, že jsem ho ještě neviděla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle křesílko měl v obýváku, tak jsem mu ho vyměnila. Křesílko bylo po mně a už se trhala látka, muselo k čalouníkovi.

      Vymazat
  9. Vážně pěkný míč, vůbec se nedivím, že se Jendovi tak moc zalíbil. Nemusí si jen házet, koulet, ale i počítat a jmenovat, co na míčku vidí. Vážně ideální, jestli byl vlastnoručně vyrobený, pak musím pochválit i zmíněnou Andrejku, které se míč povedl.

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi motiv, jaké jsou použitý - puntíky, čísla... jde vidět, že je to tvořeno s rozmyslel a ohledem na příjemce :) Moc pěkný dárek :)

    OdpovědětVymazat
  11. On dobře ví co je hezké,má dobrý vkus.A míček je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Marci, to je moc milý dárek a Jeníčkovi určitě udělal velkou radost!

    OdpovědětVymazat
  13. To byl skvělý nápad! Přímo na Nobelovku!

    OdpovědětVymazat
  14. Je vidět, že je Jeníček s míčem spokojený. Míček je moc hezký.Líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  15. Dlouho jsem tu nebyla, ale jak koukám Jeníček jenom kvete :-) Často si na něj a na vás vzpomínám, zvláště když mi není zrovna do zpěvu a říkám si, že mé starosti jsou proti těm vašim úplně mizerné a i přes to se oba dokážete radovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, už jsi mi chyběla. Každé starosti jsou důležité. I malé trápení může způsobovat velikou bolest. Ale od toho máme přátele, aby tu s námi byli a mohli jsme se jim svěřit.

      Vymazat
  16. Super hračka přímo vytvořená Jeníčkovi na míru!

    OdpovědětVymazat
  17. Už dlouho se chystám,že vám také "obohatím" domov nějakým tím ručně a s láskou vyráběným čuníkovým předmětem, ale nějak je toho na mě poslední dobou moc...ale ten čas jednou přijde. Každopádně mě moc těší vidět že i dnes existují dobří lidé, kteří dělají něco jen proto aby někoho potěšili i když dotyčného osobně neznají, víc takových lidí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, čuníkových předmětů není nikdy dost. :-) Budeme se těšit. A předem veliký dík.

      Vymazat
  18. Tak to je dárak přesně pro Jeníčka, jsou tam jeho oblíbená písmenka, může si počítat tečky a ještě si házet! :-)) Jeníček už má hodně odrostlé vlásky, ale nepíšu to jako kritiku. Naopak, moc se mi líbí. Kluci to většinou slyší neradi, ale Jeník je tak krásný, že by mohl být holčička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jéje, tak to Tě možná zklamu včerejším stříháním, ale nebooj, ono to zase doroste. :-)

      Vymazat
    2. ..a jen tak mimochodem - tchýně mi říká, že z něj dělám holčičku...ale ne, nedělám...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...