středa 8. února 2012

Velká prasečí bitva


Dnes to zase trochu odlehčíme.


Snažím se, aby holky zažívaly doma příjemné chvíle.


Jasně...
..... často to jde těžce, ale pořád je to lepší než předešlé 2-3 roky.
Kolikrát si říkám, jak jsme to mohli vydržet....


Šárinka to s Jeníčkem umí.


Tady se zúčastnila naší každodenní prasečí bitvy.


Tu má Jenda moc rád....


A vždycky se ptá, v KOLIK  (hodin) si Šárka přijde pohrát....



Nejdřív jsme si házeli jedním čuníkem, aby to bylo přehledné.... ale časem přibyli další...
....ani nevím JAK:...


A teď už lítají tři....


....hezky si tím cvičíme pozornost. :-)



Jendovi se bitva moc líbí.


Na blbinky ho užije....


Ale vlastně nás tři....


Zasmějeme se u toho...


To byste nevěřili, co je legrace, když čuník přistane na notebooku....


... Šárce na nose....
...nebo když shodí hrnek s pitím....


To se pak chechtají oba dva jak o závod....
Šárinka u toho schválně dělá hlouposti a to má Jenda rád....


Přeji vám podobně úsměvné odpoledne.....
...a žádný smutek na duši.....

32 komentářů:

  1. Amélko , krásné !
    Jen více takových chvil, více ,,blbinek " , smíchu :-)
    Krásné odpoledne / a nejen to / i tobě :-)
    P.S. Moc děkuji za tvé pravidelné návštěvy a komentáře u mě na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Lásky a úsměvů není NIKDY DOST.

      Vymazat
  2. jeee, jenik ma 3 cuniky, to jsem nevedela... :D jsou moc krasni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou náhradníci, kdyby se jednomu (tomu prvnímu) náhodou něco stalo nebo se ztratil. Já jsem je měla schované ve skříni, ale Eliška mu je chtěla mermomocí dát. :-)

      Vymazat
  3. Jůů, kolik máte takových stejných čuníků? :) No, koneckonců Jenda je ještě hodně malé dítě a děti na blbosti prostě užije a jak já říkám, nechme děti být dětmi - kolika mámám na ulici bych s chutí vynadala, když neustále okřikují a dávají pohlavky svým malým dětem kvůli tomu, že ty děti se chovají jako děti.
    Čuňoválky vypadají zábavně :) a je moc fajn, že vás v nich Šárinka podporuje a že to umí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, když vidím matku, jak ječí na své dítě nebo ho dokonce mlátí, mám chuť jí ho sebrat. :-(
      Čuníka jsem sehnala na Mimibazaru...kdyby první onemocněl nebo nás opustil, abysme měli náhradu. :-)

      Vymazat
  4. Jen aby to nebyly příště talíře. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten nejstarší čuňajs už pěkně ztrácí barvu. Takhle to vypadá, že myslím toho bílého, ale já myslím toho "hnědého". Takže jinak - ten nejstarší čuňas získává novou barvu. inu je to čuník. :) Ale koupel by asi nepřežil, Jeník samozřejmě. ;)
    Šárka je suprová. Pohlaď ji za mne.
    Hezké chvilky i dnes vám všem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marci, taky jsem koukala, kolik se vám těch čuníků vyrojilo :) jsou úžasní.. teď myslím čuníci, Jeníček, Šárka,Eliška.. a samozřejmě i TY :)

    OdpovědětVymazat
  7. Amelka, ja Vám všetkým doma prejem každučký jeden deň takto veselý.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju. Máme veselé všední dny. :-) Snažím se.

      Vymazat
  8. Pomóc, vidím trojitě a nic jsem nepila. Čuníci jsou tři a já myslela, že je jen jeden. :-)) Čtu v komentářích, že jsi měla další čuníky v zásobě pro strýčka Příhodu, tak teď v tom seš až po uši. Ode dneška, bude Jeníček vyžadovat hned tři čuníky najednou. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepila jsi? A seš si tím jistá? :-) Já niiic, já muzikant, to Eliška. Čuníci měli odpočívat ve skříni.

      Vymazat
  9. Ani se Jeníčkovi nedivim,že se ptá v KOLIK,když je to taková sranda.Taky jsme dělali polštářové bitvy s klukama,ale to už je dávno,tak si to užívejte dokud to jde.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky přeji, at těch usměvyvých okamžiků máš co nejvíce!
    Krásně jste si to s tou chrochtavou smečkou užívali :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Koukám, ti čuníci si ale zalétali! Je to krásné vidět, jak je vám spolu krásně! Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  12. Čuníková bitva :-D Ten účes Jeníčkovi sluší. My se občas taky rády polštářujem, to pak lítá každý polštářek v obýváku, a že jsme jich za léta nastřádaly. Sme tři holky a táta většinou raději uteče :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Bitky majú radi všetci . A súrodenecká láska je najkrajšia . :) Dúfam, že sa mat všetci dobre . :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ami,
    vidím, že Jeníček to čuníkovi pořádně natřel ;-)
    Měj se krásně a souhlasím - žádný smutek!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  15. Marcelko, páni, vy máte ty stejné čuníky zrovna tři.A je prima, že tři prasátka dokáží vykouzlit tak krásný úsměv na Jeníkově tváři.

    OdpovědětVymazat
  16. Já myslela, že má Jeníček čuníka jen jednoho. Páni, taky bych si chtěla zahrát na prasečí bitvu. Nebo na jakoukoliv bitvu s plyšáky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, pořád Tě lákám - na psa, na prasečí válku ap. a Ty nikde....

      Vymazat
  17. Krásné a veselé fotky.. teď už může Jenda zpívat a hrát v řadě za sebou tři čuníci jdou.. :-)) když s emu takhle pěkně rozmnožili.. krásný večer Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohou si všichni zpívat spolu s autorem. A ještě se podívat na zabijačku. Já bych si tak dal "prdelačku"! :))

      Vymazat
  18. Čuníky i Jendu to kouká úúplně odvařilo :), je prima..že to fotíš, člověk může zaznamenat ten rozdíl, kdy má klučina jiskru v oku..a opravdu ho to baví.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak hlavně jak je veselo, moc zdravím a přeji více takových dnů. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  20. moc veselé a šárčiny nohy a ruce za postelí ... zkrátka bitva jak má být:) ... eva

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...