neděle 5. února 2012

Narozeninový dárek - vkládačka


Dnes vám ukážeme fotky jednoho dárku, který Jenda dostal k narozeninám....


Paní prodavačka v obchodě mi tvrdila, že to "puzzle" je magnetické....


...ale není....


Do připravených otvorů se vkládají různé tvary....


...ovál, trojúhelníky, kolečka, čtverečky....


Šárka Jeníčkovi poprvé pomáhala....


...a Jenda to zvládal bravurně....


...líbila se mu rybička....



...motýlek....



...i lodička....


Podobné vkládačky měl vždy rád, takže ho k tomu nikdo nemusel nutit....





Přeji vám krásnou a pohodovou neděli....


...a děkuji za váš čas, který tu s námi trávíte....

25 komentářů:

  1. Dobrý den,
    Jeník je moc šikovný:-) CHci se zeptat , kde na kupujete hry a úkoly pro Jeníka? Děkuji předem za odpověď. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hry kupuji v místním hračkářství, na Mimibazaru nebo třeba zde:
      http://www.material-montessori.cz/www.montessori.material.cz/

      Vymazat
    2. Díky moc:-)

      Vymazat
  2. Čas tady trávím, čtu všechny články, někdy i opakovaně, ale moc nepíšu. Ale v myšlenkách jsem s vámi hodně často. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. To je opravdu krásná skládačka.Škoda,že není magnetická,ale i tak super.A Jeníkovi to jde pěkně od ruky-šikulka.

    OdpovědětVymazat
  4. Trochu podobnou skládanku jsem měla pro syna, když byl malý, ale tehdy se tomu neříkalo puzzle. Teď je takových pěkných her a stavebnic!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tomu taky puzzle neříkám, ale když je to na krabičce. :-)

      Vymazat
  5. Opožděne bych ještě ráda popřála Jendovi vše nejlepší k narozeninám, aby dobře rostl, cítil se dobře a hlavně, aby se smál, co nejvíce na všechny a tak hlasitě, že to rozesměje i jeho okolí! A aby se všemi také dobře vycházel, pilně se učil a aby ho to bavilo.
    I vám všem přeji krásnou a příjemně strávenou neděli!

    OdpovědětVymazat
  6. Skládačky jsou super, vždycky když nějakou bráška dostal, nejvíc jsme se na tom vyřídili my, starší sourozenci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miri, Jendu to většinou baví jednou, dvakrát a konec. Holky si kolikrát s něčím pohrají víc a vůbec jim nevadí, že to je pro malé děti. :-) Jsou hravé a to je dobře. Vždyť se říká, že "kdo si hraje, nezlobí".

      Vymazat
  7. Nevadí, že není magnetická, Jeníčkovi se líbí i tak. Taky bych si s chutí zaskládala :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Amélko, prosím tě odkud máte tuhle vkládačku? Je moc pěkná. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásná vkládačka..:) A Jendu to očividně baví..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jeníčkovi dodatečně k narozeninám jen to dobré.
    Dárek je parádní!!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to mu přeji všechno nejlepší!!! :)
    se Jeníček má, když má takovou skládačku :) ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jeníček je moc šikovný a pěkně si umí hrát. Ta skládačka je pro něj vynikající hračka. A ty rybičky jsem kdysi také dětem koupila. Doufám, že se ti to odešle, já tu mám problém s komentářem, než to vymyslím, jak se to asi dělá.:) Přeji ti co nejvíce pěkných dní s Jeníčkem.:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeníček, to je ale šikovný chlapec. Výborný nápad darovať mu skladačku. Skvelé je že ho to baví.

    OdpovědětVymazat
  14. Amélie, je to nápodobně. Hezký začátek týdne:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, zase musím tímto způsobem. Mně prostě mizí kolonka pro komentáře, sotva začnu psát...
      Ta skládačka je moc pěkná. Pěkné živé barvy a zdá se, že i příjemný materiál, vypadalo to jako dřevěné kousky?
      Jeníček se dobře zabavil a zdá se, že tato hra se mu opravdu líbí. Aspoň jste měli pěkný den!

      Vymazat
  15. Jde vidět, že má z dárku radost :) Když jsem byl dítě, měl jsem tyhle věci rád, i dyž si myslím, že mi vždycky nějaké tvary dělaly problémy - myslím si, že to byly rovnoramenné trojúhelníky :D
    Příjemný zbytek neděle a hezký vstup do nového týdne :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jeníčka vkládačka pěkně zabavila! Často u tebe nacházím zajímavé tipy na hračky pro děti a díky za ně:-). Krásný příští týden Marci!

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkná vkládačka, musím se po ní podívat. Míša podobné vkládačky zbožňuje, akorát přesně jako Jeník, párkrát složí a už ho to nebaví. Teď začal skládat dřevěné puzzle. Zatím je ale spíš ve fázi rozebírání. Skládání přenechává zatím mně :-).

    OdpovědětVymazat
  18. Jak tak koukám, v lecčems si s ním stejně staré děti nezadají. Na něco je opravdu až moc šikovný. Jsem zvědavá, jak se to u něj bude rozvíjet.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...