středa 1. února 2012

Pětiletá prohlídka


Dopoledne jsme byli u paní doktorky na 5 tileté prohlídce.


Neměla jsem v úmyslu dát prohlídku Jendovi k narozeninám, ale ono to tak nějak vyšlo samo.


Předem jsem se domlouvala s paní doktorkou mailem.
Mohu se na ni takhle kdykoliv obrátit.
A ona mi dopoledne napsala, že dnes by to bylo asi nejklidnější....


A tak jsme se začali hned chystat.


Jendovi se nechtělo.
Komu by se chtělo k doktorovi, že?
Ani já tam nechodím ráda.



Chtěl s sebou mazací tabulku na malování a čuníka.

Změřit a zvážit se nenechá.
O to jsme se pokusili pár dní předtím doma.
Změření násilím za asistence 3 lidí a vážení?
Zvážím se sama a potom s Jendou v náruči. Hodnoty pak porovnám.
Nééé že bych měla potřebu vidět tu HODNOTU a pak následně ještě o 20 kg víc... :-P



Zvážit se Jeníček ale jinak nenechá. A tak se nedobrovolně vážím i já.
Vypadá to cca na 20 kg (oblečený) a 120 cm....plus mínus.

Chvíli plakal, ale pořád to šlo...


Do auta došel po svých, což byl první velký úspěch...


Dřív v afektu nechodil, ale válel se po zemi.
Ještě nedávno jsem ho musela odnést.


Dnes sice taky plakal, fňukal, nadával, ale ANI jednou sebou nepraštil o zem...
(třeba nechtěl být špinavý a mokrý)


Paní doktorka i sestřička jsou moc milé, hodné a ohleduplné.
Do ordinace nás berou ihned.
Dnes tam naštěstí nikdo nebyl, tudíž jsme nikoho nepředběhli.
Díky Bohu. Nemám předbíhání ráda.
Ale někdy opravdu nebylo zbytí.



Jenda se nechal svléknout, sáhnout si na krk i na bříško.
Jaký rozdíl oproti minulé prohlídce


Ještě mám v živé paměti 3-letou prohlídku, i když je to už 2 roky.
Moč jsme nepřinesli, Jenda čůrá jen do plen a nalepit si sáček nenechá...
Barvy se taky nějak nestihly řešit.



S paní doktorkou jsme se dohodli, že po očkování počkáme 10 minut (měli jsme povoleno čekání venku nebo v autě)...


Ale v autě byla pěkná zima a v čekárně nikdo, tudíž jsem zvolila čekárnu.


Jenda se prohýbal, klepal ....


a opakoval, že chce domů....



Chvilkama se schovával za čuníka.


Ale 10 minut uteklo jako voda a pak jsme jeli domů.
Ani jsem se nestihla zeptat proti čemu je očkování a jaké nežádoucí účinky mám očekávat....


Doma čekala odměna a DVD s pohádkami....
Přesně tak, jak jsem mu to slíbila.

Uff, máme to za sebou.
A třeba ta sedmiletá za 2 roky bude ještě lepší....
A já teď jdu mrknout do očkovacího průkazu, jaké že to očkování vůbec bylo....

39 komentářů:

  1. Amélko,
    nejprve Jeníčkovi k dnešním narozeninám přeji ať je ve svém světě šťastný a ať čím dál lépe zvládá všechny nástrahy života .
    A totéž přeji i tobě !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad je šťastný, Ilonko, na ničem jiném až tak nezáleží...kéž je zdravý a šťastný. Snažím se o to. :-)

      Vymazat
  2. Taky bych si takovej narozeninovej dárek nepřál, všechno nejlepší. Nakonec jste to oba zvládli dobře a tak si teď hezky užijte oslavy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OSLAVU žádnou zatím nechystáme, na dorty nikdo není a moc změn raději neplánuji. Dnes toho bude mít i tak dost. Dárečky samozřejmě dostane, až přijdou holky ze školy. Dort možná přiveze v pondělí maminka, uvidíme.

      Vymazat
  3. Milá Amélko, Jeníčkovi vše NEJ a Vám hodně sil přeji :) Začetla jsem se do Vašeho blogu, pocity mám smíšené, hlavně když vidím tolik plačtivých fotek, ale opravdu srdečně Vám i Jeníčkovi fandím a budu nahlížet dál. Protože díky všem těm fotkám a Vašemu povídání poznávám svět, který jsem neznala. Krásný den Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Také se připojuji s přáním toho nejlepšího k Jeníkovým narozeninám...i když to nejlepší už má - svoji maminku...ať dělá pořád samé pokroky a ať tě jeho příprava pro život stojí čím dál méně úsilí...
    Mějte krásný narozeninový den...Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marci, také se připojuji a Jeníčkovi přeji všechno nejlepší k narozeninám!!! Prohlídku jste moc dobře zvládli!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :-) Připojujeme se ke gratulantům :-) Jeníčkovi přejeme k narozeninám hodně štěstíčka, zdravíčka a hooodně dalších tak velkých pokroků jaké dokázal třeba dnes, ale jak čtu je jich den ze dne víc a víc, což je strašně fajn :-))

    OdpovědětVymazat
  7. V prvé řadě přejeme s Karolínkou všechno nejlepší Jeníčkovi k narozeninám! Fotky z čekárny mě pobavily, na té první se mi Jeníček líbí. Nevypadá moc vystresovaně, je dobře, že to tak pěkně zvládl.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Amélko a Jeníčku.Držím vám palce ,ať to nadále zvládáte jak umíte.A hlavně,aby to bylo čím dál míň náročné.Jeníčku máš príma maminku.
    Dám si vás do svého blogu,abych seznámila co největší okruh lidí s tou hromskou nemocí a neodsuzovali.Třeba za to,že v pěti letech nosí cumlík..to je to nejmenší.
    Hezký den a zítra ještě hezčí den..:-D
    přeje Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě musím Jeníčkovi k narozeninám poslat velkou gratulaci a popřát hodně štěstíčka.A jeho čuník mu dá za mne velikánskou pusu..:-D
      CMUK

      teta Dáša (sice mne neznáte,ale držím vám palce)

      Vymazat
  9. Já si myslím,že to zvládl úplně skvěle.Marcelko škoda,že mu za mě nemůžeš dát velkou pusinku k těm jeho krásným narozeninám.Tak mu alespoň popřej a pošli za mě leteckou pusu na dlani.

    OdpovědětVymazat
  10. Maci, všechno nej Jeníčkovi k narozeninám. Jsem ráda, že jste prohlídku zvládli celkem v pohodě. Krásný den i Tobě. Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Také se přidám s gratulací, ke všemu, k tomu jak se to pomaloučku zlepšuje i jak Jeníček vyrostl, nemyslím tvé měření, je to vidět i na fotkách, moc ráda bych ti řekla obejmi ho za mě, ale vím jak je pro tebe těžké, že tyto děti city nesdílejí a nemají to rádi, tak objímám alespoň tebe, a přeji ti boží ruku nad vámi všemi. Anna

    OdpovědětVymazat
  12. Jeníčkovi krásné narozeniny i když on to asi jako slavnostní den nevnímá,ale pro nás rodiče to stojí za to slavit.Třeba jednou to naše dětičky budou brát jak to je :o) a tobe Amel co nejmín bolestí a co nejvíc Jeničkovo sluníčkových dní:)

    OdpovědětVymazat
  13. Zvládli jste to na jedničku. Přeji Jeníčkovi krásné narozeniny:))

    OdpovědětVymazat
  14. Marci, přeji Jeníčkovi k narozeninám všechno nejlepší, ať mu ten jeho stálý úsměv vydrží vždy co nejdéle a je super, že se stále zlepšuje. Všichni víme, jakou na tom máš zásluhu. Zítra pošlu takovou maličkost, dřív jsem to nestihla. Tak hezký večer všem!

    OdpovědětVymazat
  15. Jeníčkovi všechno NEJ! Ať je zdravý, šťastný, usměvavý a ať dělá pomalounku polehounku co nejvíc pokroků ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám zase radost !Za prvé, Jeníček má narozeniny a pak je ještě malý 5 let to nic není a on dělá takové pokroky DIKY TEBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Za pár let si na trápení vzpomenete jen okrajově a to Vám oběma přeji k narozenimám! Daja

      Vymazat
  16. I já se přidávám ke gratulantům.Ať má Jeníček co nejvíc růžových"čuníkových" dnů a co nejméně těch plačtivých.Je to velký šikula,když takhle zvládl návštěvu u paní doktorky.A příště to bude určitě zase o něco lepší.
    Těším se na další fotky s jeho krásným úsměvem.

    OdpovědětVymazat
  17. Amélko, zvládli jste to bravurně! Jeníkovi vše nej...k půlkulatinám, nás to čeká za dva měsíce. A je ho pořádný kousek, Lukáš bude teda asi menší a rozhodně lehčí (má odhadem tak 16,5kg). Myslím, že pokroky dělá Jeník úžasný, mám radost s vámi. Přeju, ať na očkování nemáte žádné nežádoucí reakce a proběhne to v klidu a pohodě;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky nemám doktory ráda, od té doby, co jsem skončila v práci a neposílá mě podnik na prevenci, k tomu praktickému vůbec nechodím. Vím, že to není dobře, ale nedonutím se, když mi nic nechybí.
    Jeníčkovi přeji hezké narozeniny, stejně pro něj asi byla největší odměna, když to měl u doktorky za sebou a mohl doma zasednou k pohádce. :-))

    OdpovědětVymazat
  19. Jeníčkovi přeji vše nejlepší k narozeninám!
    Prohlídka dopadla výborně, je vidět, jak se Jeníček lepší a lepší.

    OdpovědětVymazat
  20. Všechno nejlepší Jeníčkovi k narozeninám doufám že jste to s i čuníkem krásně oslavili a měli hezký den ... je velikej šikula že to takhle dneska krásně zvládnul .. Dita

    OdpovědětVymazat
  21. I já se přidávám k zástupu gratulantů a Jeníčkovi přeju k dnešním pátým narozeninám vše jen to nej, hodně zdraví, štěstí a lásky.

    OdpovědětVymazat
  22. Amelie, Jeníčkovi přeji k narozeninám všechno nejlepší, hlavně zdraví a štěstí, spoustu lásky a co nejmíň stresujících situací.
    Tobě posílám pozdrav a přeji klidné dny. Hanka

    OdpovědětVymazat
  23. Jeníčkovi všechno nejlepší !!! A Vám oběma spousty takovýchto pokroků !! Opravdu je hodně vidět -že se to lepší a že dost věcí zvládá lépe . Buď na sebe pyšná !!

    OdpovědětVymazat
  24. Také já se připojuji k zástupu gratulantů - k narozeninám i k dnešnímu tak úspěšnému dni. Kéž je Jeníček usměvavý a šťastný! Jarmila

    OdpovědětVymazat
  25. Taktiež sa pripájam ku gratuláciam všetko len to najlepšie Jeníčkovi a veľa veľa úspechov, každý den sledujem Vaše pokroky a teším sa s Vami za každý čo i len malý úspech, ste super :)
    Anička

    OdpovědětVymazat
  26. všechno nejlepší k jeníčkovým narozeninám! ... a zvládli jste to suprově! eva

    OdpovědětVymazat
  27. Musí to být grozně těžké vychovávat autické dítě, obdivuju tě že to zvládáš a přeju hodně štěstí u sedmileté prohlídky :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Přeji Jeníčkovi vše nejlepší k narozeninám!!! Zvládli jste to na 1! A Jenda je podle měr a vah pořádný kus chlapa :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Zdá se, že jste to zvládli dobře. Ono to bude lepší a lepší, jak bude Jeník dospívat.Přeji mu, aby měl život co nejlehčí a jeho nemoc vás přestala trápit.

    OdpovědětVymazat
  30. Tak zrovna včera jsem odeslala balíček a dneska si přečtu,že má Jeník narozky.:-( To mě teda mrzí moc. Jeníčku, všechno nej k tvým pátým narozeninám. Senzační maminku i sourozence už máš,tak ještě snad míň slziček a víc úsměvů v životě Ti přeji.

    A.

    OdpovědětVymazat
  31. Jeníček vypadal tak nešťastně, že bych s ním asi sedla a neměla to srdce ho někam táhnout. K narozeninám mu přeju hodně úspěšných krůčků, které společně děláte. Je to obdivuhodné.

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, se zpozdením preji vsechno nejlepsi k narozeninam. Jsme s Jenickem o den, budu si to pamatovat:-) A pětiletou prohlidku jste zvladli skvěle, když si vzpomenu na nás před půl rokem, mám ještě dnes husí kůži... http://bartolomej.mujblog.info/projekt-365/utery-27-9-petileta-prohlidka-365-267-2011
    Anny s Bartolomějem

    OdpovědětVymazat
  33. To je moc dobrá zpráva, mám z toho radost, že je tady vidět zlepšení. Vážně mám. Je tam viditelný výsledek tvé práce s ním a jsem ráda, že tvá trpělivost a snaha se vyplácejí. Věřím, opravdu věřím, že za dva roky to bude zase o něco lepší. A to vám oboum i přeji!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...