sobota 4. února 2012

Jenda chytá rybičky


Jendovi se zalíbil lov rybiček....


Úderem 21.hodiny dávám každý večer Jendu do postýlky....


Někdy mu trvá hodinu, dvě nebo tři, než usne....


...a tak si hraje....


...jsem ráda, že to pochopil. Ve 21 hodin jde do postýlky a přes to nejede vlak....
Někdy se vzteká, ale jsem neoblomná.


Nenechám ho tu lítat ještě o půlnoci....


Může si tam hrát, malovat, číst, dívat se na pohádky na DVD, ale nesmí vylézt z postýlky....
Většinou si maluje na smazávací tabulku....
...a obrázky mi ukazuje....
Někdy si házíme čuníkem....


...a občas třeba loví rybičky....


Usměvavé fotky svědčí o tom, že se mu lov rybiček líbil....


Podával mi je do ruky.....



....počítali jsme je a říkali jsme barvy rybiček....



Nějak ho zabavit musím....
Sám tam jen tak ležet nebude....


Přeji vám nádherný, pohodový víkend....




27 komentářů:

  1. Je vidět, že ho rybičky zaujaly. Má na fotografiích št'astný úsměv a září mu oči.
    P.S. Doufám, že se mi tento komentář podaří vložit, občas se ti nepovede.
    Krásný, pohodový, klidný a hlavně bezbolestný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrzá mě, že zlobí vkládání komentářů, ale nevím, co s tím, fňuk.

      Vymazat
  2. Jeden čas jasem taky rybařil a dokonce jednu se mi podařilo chytit a na místě usmažit.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle hru znám, dostala ji neteř k Vánocům a je to její oblíbená hračka.
    Milá Marci, přeji Tobě a dětem klidný víkend:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ráda ho vidím tak nádherně usměvavého.Je kouzelnej,rybář jeden mrňavej.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím, moc krásné ...Jeníčkovi to táák sluší když se směje. Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tyhle rybičky vedly i u Lukiho :-) Užili jsme s tím plno srandy :-)
    Super pozitivní fotky, tak ať ten úsměv vydrží dlouho :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj MArci, tak při téhle činnosti Jeníčka obdivuju. Podobné rybičky jsem také měli a bylo při tom potřeba se dost soustředit!!! Takže máte můj obdiv!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se spíš soustředil na to, aby kradl moji udici, nikoliv rybičky. :-) A když ulovil moji udici a já jsem volala: TO JE MOJE", tak se tomu chechtal jako kobylka. :-)

      Vymazat
  8. Na takové fotky se dobře dívá.Jeník je spokojený a šťastný.
    Marci, dovedeš hezky vyfotit ty šťastné chvíle i ty chvíle Jeníkovy beznaděje.Držím palce,aby těch šťastných fotek bylo co nejvíce.
    Hezkou mrazivou neděli.
    Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se usmívá. Před 2 lety jsem na otázku psycholožky, ZDA Jenda projevuje RADOST, odpověděla, že NE. To ječel celé dny...jak příjemná změna za ty 2 roky. Naučil se radovat z maličkostí a to je to nejdůležitější.

      Vymazat
  9. Amélko, zrovna, když jsi mi psala ty krásné komentáře na blog, doplňovala jsem ještě ten můj článek o úsměvech. Psala jsem ho v noci a nějak jsem ho odflákla. Chtěla jsem Ti jen říct, že ač vím, že už jsi ocenění dostala od Vendy, taky jsem Ti ho dala. Prosím nemysli si, že jsem Ti ho dala dodatečně třeba, protože jsi mi napsala. Ještě jsem doufala, že ten článek nebude nikdo komentovat, protože jsem tam toho teď dopsala ještě docela hodně, zapomněla jsem vážně na spoustu věcí. Vím, žes ho dostala, ale jde nám o ty úsměvy, tak jen, abys to věděla.
    A jsem ráda, že když už mluvíme o úsměvech, i tady to teď vypadá dost usměvavě. Ty rybičky jsme doma mívali taky. Nevím, jestli se ještě prodávají, ale dřív byly tak pěkné hračky...i ty panenky byly hezké, dneska už to není ono. Přeji plno dalších takových úsměvů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mniško, děkuji - za ocenění, za úsměvy, za tvé virtuální přátelství....

      Vymazat
  10. Jé! Jeníček je naprosto kouzelné a krásné dítko. :-) Pamatuji si, že moje sestřenice také měla tyto rybičky a že jsem si s nimi také moc ráda hrála! Měly být jak pro hru, tak pro naučení trpělivosti, která sestřenici chyběla, tak rybičky časem úplně zničila. Házela jimi po zdi, protože se jí za celou dobu nepovedlo ulovit ani jednu jedinou (je ode mě o pět let starší). Já je měla ráda, maminka říkala, že jsem byla od malička tichá, klidná a trpělivá. A ta trpělivost mi prý zůstala dodnes. :-)

    Moc se mi líbí, jakou má Jeníček z rybiček radost a děkuji za jejich připomenutí. ;-)
    Přeji vám krásný víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Také přeji pohodový víkend a při pohledu na Jeníčka - krásně se usmívajícího si říkám, že určitě bude!

    OdpovědětVymazat
  12. Jeníček vypadá vážně šťastně, aby ne, když má takovou obětavou maminku. Hodinu, dvě až tři trvá usínání? To musí být náročné, pořád něco vymýšlet.. Přeji taky krásný a pohodový víkend. Petr

    OdpovědětVymazat
  13. Jeníček sa tam tak nádherne usmieva... :) Tá radosť z rybičiek priam hreje pri srdci. Si vážne úžasná mama..
    Vau ty si taká dobrá duša :) Je pravda, nemám veľa priateľov, len zopár, no tým sa nechcem zveriť. Nedôverujem im natoľko aby som sa im zverila, takže sa s nimi ani nerozprávam... Si vážne zlatá, ďakujem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Yasemin, kdyby sis potřebovala popovídat, klidně napiš mailík.

      Vymazat
  14. Líbí se mi jeho úsměv. Je opravdový, falešný a nezkažený. Má štěstí, že "natrfil" na tak hodnou mamču.

    Pěkný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Amélko, Jeníček je kouzelné dítě. Je vidět, že je spokojený a jak píšeš, dělá značné pokroky, protože má hodnou a obětavou maminku. Myslím si, že vyhlídky jsou přece jen nadějné. Trvá mu asi delší dobu, než si to trochu v hlavince srovná, ale jde kupředu a to je dobré znamení.
    Přeji vám všem pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Květuško, je kouzelný, zvlášť když se usmívá ...a já se snažím, aby to bylo často.

      Vymazat
  16. Koukám, že se Jeníčkovi rybičky líbí:)

    OdpovědětVymazat
  17. :) Pěkné, že se mu líbí rybičky :) tohle jsem měla doma taky, když jsem byla malá, ale už nevím, kde ta hračka skončila... ://
    když se dívám na ty fotky usmívám se a dokonce i slzička ukápne, je to krásný pohled na smějícího se chlapečka :) ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, tuhle hru jsem měla taky a milovala jsem ji! Šlo to natáhnout a ten "rybníček" s rybkami se točil, takže to bylo trošku těžší... Pamatuju si, že když se to točilo vydávalo to takový dost nelibozvučný chrčivý tón... Ale zbožňovala jsem to, vůbec se nedivím, že se Jeníčkovi hra líbila.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...