čtvrtek 2. února 2012

Hra s vlasy


Nedávno jsem psala, že Jenda skládá písmenka a čísla....


...ze lžiček a z tyčinek....


Nedávno jsme zkusili písmenkování i s vlasem....


Jenda našel na zemi můj vlas....


...a zkoušel písmenko: C

...číslo 8....


...číslo 6.....


...písmeno U....



...písmenko S....


...nulu....


písmenka I, S, O....


...6, S, O, 3....


Procvičoval si prstíky, ale i trpělivost.


Na fotkách to asi bude vypadat jako "neviditelná jitrnice"... z jisté pohádky....


....ale my jsme se s Jeníčkem pobavili....


Chvíli jsme skládali písmenka a čísla na zemi, chvíli na prostěradle, aby to bylo lépe vidět....


...a nakonec jsem došla pro bílý papír.... aby písmenka pěkně vynikla.


Je krásné hrát si s vlasy milovaného člověka a probírat se jimi...


...a někdy ke spokojenosti stačí i pár vlasů, které vypadnou mamince.....



25 komentářů:

  1. dětská fantazie je neskuetečná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásné hrát si s vlasy milovaného člověka a probírat se jimi... a rozhodně lepší než je naleznout v polévce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V polévce to ještě jde, tam je vidět a vyndá se, ale lovit ho zapečený v buchtě...blééé.

      Vymazat
    2. Moje češtinářka mi přinesla za sloh který se jí líbil z domova bublaninu, kterou údajně upekl její muž. Objevil jsem v ní vlas... bléé. Opět mám díky tobě na co vzpomínat. :D

      Vymazat
  3. Amélko,
    to se jen tak nevidí :-)
    Ty se snažíš Jeníčkovi nakoupit kreativní hračky a nakonec si vystačíte s maminčiným vláskem ;-)
    Nádherné !
    Připomnělo mi to pohádku O třech vlasech děda Vševěda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, Jeniček je šikula :)
    Před chvílí jsem si to zkoušela se svým vlasem, ale Jenda je prostě šikovnější :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty seš prostě studnice nápadů, zdá se, že ti nikdy nedojdou, Jeníčkovi s tebou nuda nehrozí. A je moc šikovný, písmenka i čísla, mu jdou na jedničku. ;-)
    S vlasem v jídle máš pravdu, z polévky ho ještě vytáhnu, ale když ho najdu v buchtě, jsem po jídle. :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Jak v pohádce, 3vlasy děda Vševěda:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu, to samé mne napadlo, že jsi studnice nápadů, kam jen na to chodíš? Asi je máš shůry, jinak to nevidím. A také je fakt, že není vlas jako vlas. Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak hlavně, že se spokojí s tím, co najde. Kdyby Ti na každodenní vlasohrátky chtěl nějaký ten vlásek vytrhnout, tak nevím, nevím ... :)
    Ale vyhraje si, opravdu mu stačí málo ke hře. Jo, čísla a písmena prostě stále vedou.
    A souhlasím s tím, že vískání ve vlasech je krésné, mrazivě příjemné.

    OdpovědětVymazat
  9. Zírám na co všechno přijdete.Nikdy by mě nic takového nenapadlo.Vlasy mám ráda jen na hlavě,jinak nikde i když jsou většinou všude,hlavně ty moje.Jsem zvědavá na váš příští objev.

    OdpovědětVymazat
  10. To je klasika:) Detem se snazime horem dolem vymyslet hracky, ktere by je nadchly a zabavily a takhle to dopada:) U nas je vetsinou nejoblibenejsi klasicky klacek:)
    Nicmene teda Jenikovi jdou cisla a pismenka moc hezky:)

    OdpovědětVymazat
  11. Je skvělé, že se u toho bavil a že se i trochu přiučil... :) ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za chálu! ;-)
    Určitě rád spřátelím. :-) Ale jsi jedna z posledních vyjímek ,kterou dělám :-). Ještě jednou moc děkuju za chválu ;-)

    PS:Jo ,to jsou nehezká slova, připomínají mi ty hrozné chvilky doma, kterých přibývá s nárůstem vyčůranosti (když to řeknu opravdu hodně slabě) a její puberty. Dělá všechno proto ,aby nemusela doma pomáhat. Já se musím učit , nebo se chci zabavit na PC- psaní , tvorba básniček ,chat s kamarády (ale ne na facebooku -ten nenávidim!). No a tudíž se mi řiká TEN líný ,při tom je má sestra na facebooku 23h denně.
    nechci tě otravovat, tak ahojda ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Marci, to je dobrý nápad.. vlasy a jaké mají další využití:)

    OdpovědětVymazat
  14. Jeník je tak šikovná, jde vidět, že ho to bavilo a ještě se při tom procvičoval? To je skvělé..:) Té trpělivosti a preciznosti kolik musel vynaložit...:) Moc pěkné..:)

    OdpovědětVymazat
  15. Jeden jediný vlas... já nemám co říct, je to skvělé - mne by to nenapadlo... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katashi, díky, jsem ráda, že jsi k nám zase "zabloudil".

      Vymazat
  16. Amélko, krásně jste si vyhráli s vlasem! To by mě ani nenapadlo a jak ho to zabavilo, paráda! A je Jeník šikulka, Luciš - ač takřka stejně starý - čísla a písmena úplně ignoruje, ho to prostě nezajímá, když mu předpíšu jméno, aby se aspoň podepsal, tak prdinec, ani ho to nenapadne...z čísel pozná akorát jedničku a osmičku:-D. Ačkoli teď mě napadá, že ve školce popsal i tři krále - namaloval jim na "trika" K, M a B (to B měl teda zrcadlově obrácený, ale bylo tam:-D)

    OdpovědětVymazat
  17. Jo ,snad líp bude.
    Osmitisícovka? :-) proboha, to potrvá ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Jo no, souhlasím s předchozími komentáři:
    Tohle je fascinující! Nikdy by mne něco takového nenapadlo. Opravdu geniální! To mne v jeho věku čísla ani písmenka nezajímala ;-) ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jeník je opravdický šikulka. Jemná motorika mu jde na výbornou. Vytvarovat písmenka a čísla z vlasu není vůbec jednoduché. Nechybí mu ani trpělivost a se znalostí tvarů si také bezchybně poradil. Tleskám! A tobě za trpělivost i nápady.
    Pohodový pozdní večer přeji.:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Bezva nápad:))) Vždy mě překvapí tvoje nápady:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...