pátek 24. února 2012

Ježek a zajíc



Tentokrát jsou fotky ze 14. února ...
Jeníček tehdy dostal balíček od Ježurky.


Vyrobené děti však okamžitě zahodil na zem....
A ani po 10 dnech si s nimi nechce hrát.


Zajíčka s ježkem si nechal...


Chvilku si s nimi hrál...




...pak jsem mu půjčila míček....



...a zvířátka si pár sekund kopala....


Pak skákal zajíc po hlavě....


...poté házel Jeníček míček ježkovi na čumáček....


...taky ježek šlapal na zajíce...


...a zajíc se stavěl na hlavu....



Jenda si ježka důkladně prohlížel....


...a taky se ze zajíce občas snažil udělat placičku....
.



Neumí si moc "funkčně" hrát.

Funkční hru nacvičujeme už několik let každý den..



Pak stavěl komín....
......ze zvířátek... i z kalkulaček....


Ježurko, díky za balíček.



Největší úspěch měl zajíček.



Třeba i ty děti jednou Jenda vezme "na milost"....

14 komentářů:

  1. To je zajímavé, že Jeníček ty děti odhalil i za těmito nenápadnými figurkami a zajíček, který má jakoby nohy, ruce i obličejík, byl vzatý na milost. Hračky od Ježurky, ho opravdu zaujaly. :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jiný způsob hry je taky hra a ani se mu nedivím, že má raději zvířátka, od lidí nemůže čekat nic dobrého.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiný způsob hry? No hra je funkční nebo nefunkční. Jenda si hrát neumí, většinou převládá hra nefunkční. Převrací zvířata vzhůru nohama, otáčí je pořád dokola, hází s nimi, bouchá jimi o sebe ap. Psychologové očekávají funkční a fantasijní hru ...zajíc jde nakoupit, koupí si jídlo, sní si ho....což autistům moc nejde.

      Vymazat
  3. Ahoj, ježek na foce s dudánkama to je top :o)...náhodou hraje si moc hezky..i do postýlky si je vzal...a lidičky budou třeba pro sestřičky :o) Amélko, krásný víkedn přeji :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postel je moje, potřebovala jsem ho přebalit, tak jsem ho zabavila zajíčkem. :-)

      Vymazat
  4. Zvířátka jsou super ! Mě by zajíček uchvátil taky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, děkuji za návštěvu u mě, moc zdravím. Od Ježurky moc milé, zajíček je takový nejopravdovější, proto si ho možná i Jeníček vybral, Margit

    OdpovědětVymazat
  6. Ježurka je šikovná "hračkárnice".
    V mém věku už na zajíčky nejsem, ale tenhle je opravdu pěkný. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ježurka je opravdu moc šikovná! Hračky se jí moc povedly, jsou vážně pěkné. Tak aspoň, žesi Jeníček z nich nějaké vybral a žemu udělaly radost alespoň ježek se zajíčkem!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné hračky :-) Když jdu někdy kolem hračkářství aj., přijde mi, že takové pěkné hračky už nejsou v kurzu a všude mají samé nestvůry...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...