pátek 10. února 2012

Jeníčkova maxi písmenka


Jeníček má rád čísla a písmenka....


A tahle velká písmena poslední dny zbožňuje....


Vyskládá si je na postel....




...většinou pěkně vedle sebe....


...ovečka ho kontroluje....



Tak, ještě zkontrolovat, zda je vše tak, jak má být...


....trošku to upravit...



...čuník samozřejmě nesmí nikde chybět....



Líbí se mi Jendovo opakované volání:
"čuňajs, podíveeeej"....


Čuník je holt jednička....






...a když si Jeníček dohraje, zase písmenka krásně uklidí do krabice....


Přeji vám příjemný páteční den...
...a slunce v duši...

23 komentářů:

  1. Veľmi sa mi páčia Janíkove hry. Asi preto, že Niki sa tak konštruktívne nevie hrať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to moc konstruktivní není, ale já se snažím z toho vždy vybrat to nejlepší...jen to vyskládá vedle sebe, ani nechce písmena pojmenovat, namlátí jimi ovečce a čuníkovi, což se mi nelíbí a zase písmena schová do krabice.... Ale jednou bude líp...snad.:-)

      Vymazat
  2. Marcelko je zlatej,s tím čuníkem a vůbec s tím jeho krásným úsměvem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle písmena mají u nás ve škole taky.Opět Montessori,viď? A pak mají ještě menší kartičky a na nich jsou ta písmenka z různých materiálů,aby to bylo i na hmat odlišené - třeba jakoby "smirkový" papír,ale jemný, potom chlupatá látka,heboučká látka.Taky je to zajímavé.Jen nevím,jak by se to líbilo Jeníčkovi.

    OdpovědětVymazat
  4. To je super, že ho ta písmenka a čísla tak baví. Je fakt šikovný!!! A s tím úklidem Ti závidím. Moje děti ... ach jo, nepořádníci. :-) Hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, nedoporučovala bych ti navštívit pokoje mých dcer...když jim jdu v pokoji otevřít okno, nemám pomalu kam šlápnout. Ale rozčilování škodí zdraví, tak se snažím to moc neřešit. Snažím se myslet na heslo: "Bordel v bytě = šťastné dítě"...a snad za 10 let dostanou "rozum". :-)

      Vymazat
  5. Krásně si hraje, poskládal pěkný kobereček. Ha, koberec, to by asi bylo pro Jeníka to pravé, kdyby mohl skákat z písmenka na písmenko a "psát" si tak. :)
    Krásný den samozřejmě i vám!

    OdpovědětVymazat
  6. No to je ale šikulka, moc se mi líbí, že si po hraní kartičky i pěkně uklidil :-) Za chvilku třeba z písmenek už poskládá nějaké slovo :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to šikula :-)!

    PS:Máme , ta básnička už je starší :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je ale šikovný chlapec, když si po sobě i uklidí, to neumí ani moje sestra a je jí 20 let :D, takže velký obdiv!
    Zase na jednu stranu je hezké vidět, že i tak jednoduché věci dokážou někoho potěšit a Jeník si s nimi dokáže tolik vyhrát. Dneska je většina děti hrozně náročná na hračky a vůbec mají občas zvláštní požadavky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda náročný není - stačí mu kaštany, žaludy, dudlíky, pentličky, kamínky, katalog s čísly, ale i kousek papíru.

      Vymazat
  9. Oči mu září a krásně se usmívá. Je vidět, že ho písmenka zaujala. Obdivuju, že po sobě uklidí. My po návštěvě vnuček uklízíme sami, nějak se nám nedaří je motivovat k úklidu toho, s čím si už nehrají.
    Přeji také slunce v duši

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, pokoje holek se neodvážím ani vyfotit. Marné říkat, že si mají uklízet.

      Vymazat
  10. Krásně si hraje a je šikula. Také přeji pohodový víkend a už trochu tepla:-)

    OdpovědětVymazat
  11. A kdepak je Betynka, že neasistovala?:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi zavřená v koupelně. Někdy musí odpočívat.

      Vymazat
  12. Čtu si v komentářích, jak skoro žádné děti neuklízejí a musím říct, že u nás to bylo stejné. S Jeníčkem už to bude vždycky jiné, naučil se každou hru, zakončit úklidem a vsadím se, že mu tento návyk i zůstane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by mu to zůstalo. Ale spíš se bojím, že odkouká od holek a od manžela ten nepořádek. :-p

      Vymazat
  13. Jestlipak Jeníček už složí někdy nějaké slovo? Určitě bude šikovný, bude mít dobrou hlavu jako ta Tvoje kamarádka v cizině. Krásný víkend - ne stresový!

    OdpovědětVymazat
  14. To je krásný, když mají děti radost. :) Jeníček vypadá moc spokojeně. :) Kéž bych po sobě také uměla takhle uklízet. :-D Ale já byla odjakživa "bordelářka". :D (Mamka není vůbec nadšená :D)

    Chtěla bych moc poděkovat za všechny milé komentáře zanechané na mém blogu. Potěšily mě. Děkuju! :)
    P.S. Odpovídala jsem k článku, ale..Reparáty jsem udělala. Byl to sice boj, ale zmákla jsem to. Teď jen nespadnout do dalších. :D

    OdpovědětVymazat
  15. " Čuňajs, podívej... " .. chci se vrátit zpátky do dětských let :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna větička a jak jsi mě rozesmála! Děkuju.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...