pátek 17. února 2012

Čuník a hakisaky


Nevíme-li jak Jeníčka zabavit, často zabere čuník.....

 .
...nebo hakisaky...


A tak jsem Jendovi k nedávným narozeninám sháněla další míčky....


...zdá se, že jsme je vykoupili....


Měli jich jen posledních pět....


Jenda z nich byl nadšený....


...rád něčím hází....


...a hakisaky jsou tak akorát do jeho malé ručičky....


Po malé hakisakové bitvě s čuníkem si dával míčky do autíčka....


Jsou krásně barevné a tvarovatelné....


...a to se Jeníčkovi líbí....


Miluji jeho úsměv....



....a jsem ráda, že mu k radosti stačí malý míček za 20 korun....




Zase se nebezpečně přiblížil konec týdne, což mi nepůsobí moc velkou (vůbec žádnou) radost.


Přeji vám krásný páteční den a žádné hádky....

A na závěr mé oblíbené citáty:

- Jedna hádka s manželkou mě stojí více energie než pět tiskových konferencí Charles de Gaulle

- Hádky pomáhají spíše zatemňovat než objasňovat pravdu Lev Nikolajevič Tolstoj


- Žít -  to je největší umění na světě, neboť většina lidí pouze existuje. ...Oscar Wilde


- Není větší škody než ztracený čas...... Michelangelo

24 komentářů:

  1. Jak málo stačí k radosti.Né každý by se s tímto málem spokojil.Klidný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Vždyť Jeníček je šikovný kluk a tak hezky si vyhraje! Víkend jsou jenom dva dny, a pak je hned pondělí! :-) Přeji pevné nervy...

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivuji kluky, kteří s těmi hakisáky dokážou nohama žonglovat. Jeníčkovi stačí na hraní jinak a má jich opravdu pěknou hromádku. :-) Přeji ti, aby přicházející víkend proběhl bez dohadů, v klidu. Citáty jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  4. A nejhorší je právě ztratit čas s hádkami. I tobě poklidný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem to myslela...čas je vzácný, je ho málo..a proč si ho ničit hádkami? Proč takhle marnit čas?

      Vymazat
  5. Jak málo stačí k dětské radosti..:) Jen pár míčků, no tedy pár, Jeník jich má opravdu hodně..:) Ale jsou skvělí..:)
    A držím palce ať víkend proběhne relativně v pořádku :**

    OdpovědětVymazat
  6. Príma hračka pro Jeníka.
    A ty citáty taky nemají chybu. Proto si je asi svět zaznamenal. :)
    Hezký den a víkend i vám.

    OdpovědětVymazat
  7. Amélko,
    krásný fotky Jeníka.
    Achjo, moc bych ti přála, aby ses na víkendy mohla těšit a a by pro tebe byly pohodové, škoda, že nemám nějakou kouzelnou hůlku(jako když teď čteme s dětmi Neználka), odčarovala by i tu zlobivou bolest nohy.Myslím na Tebe, moc.
    A můžu mít na Tebe dotaz, jestli náhodou nevíš, čím jsou ty míčky plněné? Kuličkami nebo něčím jiným? a pak v látce a oháčkované nebo jak? Díky za odpověď Janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kopretinko, přijde mi, že v tom je nějaký papírový pytlíček a v tom kuličky...papír se potrhá a kuličky vypadávají...Jsou i mnohem dražší hakisaky, ty budou třeba kvalitnější. Ale nám tyhle za pár korun stačí. Asi to budu muset někdy zkusit uháčkovat. :-)

      Vymazat
    2. Amelko, Děkuji :-)Já zrovna dodělala dnes Barunce šáteček -takový prvopokus, zatím jsem zkoušela jsem pár čepiček, ale teprve se začínám učit pořádně, vůbec, jak na ty různé vzory, tak třeba i na ty míčky někdy dojde:-). Zatím mi přijde, že jsem pěkně natvrdlá. Krásný a pohodový týden přeju J.

      Vymazat
  8. Je fakt, že hádky nejen berou enrgii, ale jsou i dost ubíjející, zvlášť když druhá strana buď vůbec nechápe proč vlastně hádka vznikla, nebo se nějak nehodlá o daném problému vzniku hádky bavit....Hezký a pokud možno klidný víkend ti přeju. V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás hádky nejsou. My se nehádáme. Já řeknu svůj názor a on se urazí. Vynadá mi a jde pryč. U nás je spíš tichá domácnost. :-p

      Vymazat
  9. No tichá domácnost je kolikrát víc ubíjející než jedna rychlá hádka. Ale já ti moc přeji,aby víkend proběhl v pohodě.

    Andreya

    OdpovědětVymazat
  10. Proč neodejdeš? pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sem vůbec nepatří. A bylo by to na dlouho. Jedním z důvodů jsou třeba peníze. ALE NECHCI o tom mluvit.

      Vymazat
  11. Citáty se mi velice líbí! Nejvíce ten od Oscara Wildea (ježiši, jak se Wilde skloňuje?) :-P
    Jéééé, Jeníček má ale hakysáků! A ten červenočernobílý, tak ten má můj bráška taky!!!!!!! ;-) On kdysi s nimi dělal takové ty kousky s nohama. Děsně ho to bavilo. A tak jsme jich doma taky měli hooooooodně. Ale nějaké rozdal, nějaké poztrácel, nějaké úplně cvičením zničil a zbyly mu jen tři a ty si už bedlivě střeží. Hmmmm, mohla bych někdy zkusit mu nějaký vyrobit. Hmmmmm, myšlenka dobrá, ale muselo by se mi chtít. :-D
    Jeníček je kouzelný, vím, že ti to píšu pomalu každý den, ale on je opravdu velice kouzelný. :-)
    Mě se na Jeníkovi líbí, jak si umí tak krásně vyhrát a ten jeho krásňoučký úsměv. Je to zlatíčko. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On si sám moc hrát neumí, ale ve dvou nám to docela jde. A je kouzelný, to máš pravdu.

      Vymazat
  12. ♥♥♥ Objimam a at vikend brzo utece...

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou si myslím že každý vie malovať, i ked o nie vždy musí byť dokonalé :).
    Ako málo stačí k štastiu :). Pravda, čas je naozaj vzácny, tak prečo ho premárniť hádkami...

    OdpovědětVymazat
  14. Vůbec jsem netušila, že existují nějaké hakisaky. Hezký víkend:)

    OdpovědětVymazat
  15. Takové množství hakisáku na jednom místě jsem ještě neviděl :) A užívá si to jak Jeník, tak i čuník - spokojenost na všech stranách :)
    Citáty jsou velice trefné a moc pěkné, Amelie :) Líbí se mi též, když uvedete autora výroku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Koukám, že by nebylo tak těžké takové hakisáky uháčkovat. Ale čím to plní? To bych nevěděla! A Ty musíš, děvče moje, vydržet! Nic jiného Ti nezbývá!

    OdpovědětVymazat
  17. Ano, tyhle citáty jsou opravdu plnovýznamové a výstižné!
    Tak aspoň, že máš recept na "nouzovky", chápu, že něco pořád vymýšlet může být vyčerpávající. Přeji Ti stále tolik síly a výdrž! Hezký nadcházející týden!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...