úterý 14. února 2012

Domeček v krabici



Dnešní fotky jsou ze 4. ledna ...



Jeníčkovi tehdy přišly plenky.....




...a já mu krabici vždy nechávám pár dní na hraní....



...ona stejně víc jak pár dní nevydrží....


Jenda si  do ní nanosí své oblíbené věci - hlavně polštářek a čuníka....
...ale také nějaké hračky....


...na střechu si dal "komín"....


....a pak se snažil zavřít dveře....


Ukázala jsem mu, jak tam má zaparkovat autíčka, aby se mu dveře neotvíraly.....


Chvilku lezl do krabice popředu a pozadu.....


.

....a s čuníkem na mě dělal "kuk"...



...pak zavřel dveře....


 ...a občas na mě vykukovali oba a krásně se u toho smáli.....



Nejdřív Jenda....


....a  potom i čuník....


Krásného Valentýna, moji drazí....
Jsem ráda, že JSTE a že vás baví číst mé řádky.
Moc si vážím vašich komentářů.
Děkuju.

28 komentářů:

  1. Koukám, že Jeníkovi se líbí v domečku. Jak se tam pěkně i s čuníkem naskládali:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marci, Jeníček je hotový "Caperfield", jak se dokázal do krabice pěkně schovat!! Marci i Tobě hezký den!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý domeček..:) Občas bych se taky zavřela do takového domečku..:(
    Jinak přeji krásný Valentýn i Tobě..:-**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych někam zalezla...a spala a spala.... Já bych byla tááák hodnááá. :-)

      Vymazat
  4. Jé! Jeníček je koumák! ;-) Je krásné, jak mu vystačí i jenom krabice. :-) Ale je fakt, že jako děti jsme si také rádi hrávaly v krabicích. :-)
    Moc se mi líbí fotka, jak Jeníček na tebe dělá kuk a přitom má krásný úsměv na tváři. :-)
    I já tobě přeji krásného Valentýna a za všechno vám děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. K předešlému článku. No ty bábovky (nebo co to je) vypadají parádně! Zvládli jste to bravůrně holky :-)! Jelikož já miluju formy na růže ,máme takové taky :D a u mě jste si šplhly :D !

    Ta krabice je skvělá :-). Taky jsme takhle blbli doma :D.
    Přeju moc hezkého valentýna!!!!! Ty si to strašně moc zasloužíš! ;-)

    PS:Děkuju moc za rady! Moc!

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj Marcelko,i jé když byla malá, tak jsem milovala domečky všeho druhu,málokdy jsme měli doma tak velkou krabici, takže většinou byly domečky z dek a židlí a i tak to bylo fajn. anise nedivím Jeníkovi, že se mu to tak líbilo, hned bych se přidala, ale krabice by mi byla malá.
    Měj moc krásný den a jsem ráda, že jsem Tě poznala.

    OdpovědětVymazat
  7. Já děkuji Marcelko,že jsi a že mě každý den o něco obohatíš.Nebýt tebe,žila bych ve velké nevědomosti-velké díííííík!!!!Krásného Valentýna,užij si ho s dětmy-jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  8. Amél, tobě také pěkného Valentýna!
    Koukám, že Jeníček je bez dudlíku... a taaák mu to sluší!
    Hezké, veselé fotky. Jen houšť :-)
    evice

    OdpovědětVymazat
  9. Marci, krásně se usmíval opravdu nejen Jeníček, ale i čuníK! Taky jsem se na ně musela usmát! Opravdu! No, nevím, jestli Ti bude na Valentýna líp, ale moc bych Ti to přála! Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Marcelko,také Ti přeji krásný den a mnoho radosti z dětí!!! Jarmila

    OdpovědětVymazat
  11. Marcelko, krásného Valentýna, pěkně si ho doma užijte. Já jsem taky moc ráda,že jsi a že se tu denně můžeme "potkávat".
    Jeníček je v domečku skvělý. Tohle snad milují všechny děti. U nás domečky a bunkry taky vedou na plné čáře.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  12. Marci, taky jsme tu měli jednu takovou obří krabici z objednávky v Tchibu, Lukáš ji moc obliboval, měl z ní domeček, psí boudu, když si hrál na pejska (to si tam dělal pelíšek a stěhoval se tam i s polštářkem a peřinkou:-)),...vyhrál si s ní fakt hodně a dlouho...pak tu byl na návštěvě jeho kamarád a krabici neopatrnou hrou roztrhal a zničil...Luciš to těžko nesl, naštěstí ale po chvíli zapomněl...nicméně dodnes si sem tam vzpomene a chtěl by podobnou:-D. Se tam těm prckům líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak Jeníček už by chtěl mít své vlastní bydlení? :) co se ale nahraje s takovým příbytkem. Je moc fajn vidět zase takový pěkný úsměv :)
    I mne těší Tvé jedinečné komentáře a děkuji Ti za ně upřímně! Děkuji také za přání k dnešnímu svátku zamilovaných. Ve vaší rodině ať je dnes taky hodně srdéček! Mějte se rádi!

    OdpovědětVymazat
  14. Ta krabice je výborná, dobře si pamatuji, jak jsme si jako děti rádi stavěly různé bunkry a schovávačky a krabice už je vlastně hotová, stačí se jen "nastěhovat". Tak ať se Jeníčkovi hned nepotrhá a má chvilku o zábavu postaráno. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I my s bráchou jsme milovaly bunkry z dek..takže pro Jendu mám pochopení. Je krásné se schovat a myslet si, že o nás nikdo neví.

      Vymazat
  15. Amélie Tobě přeji toho nejkrásnějšího Valentýna třeba i v podobě tak krásně smějícího se syna, jako na těchto fotkách. Vím, že Valentýn je svátek zamilovaných, muže a ženy, manžela a manželky, ale proč by to nemohl být úsměv dítěte, který je JEN pro mámu!-:)Děkuji, že se ti u mne také líbí!-:)

    OdpovědětVymazat
  16. Posílám Ti Amelie, plné hrsti lásky, aby jsi měla i nadále sílu, svým dětem dávat, tu Tvojí lásku:-D

    OdpovědětVymazat
  17. Ani nepotřebuje Jeník hypotéku :) Když jsem byl dítě (malé dítě), tak jsem si udělal dům v krabici od židle (s dalmantiny), byl jsem tehdy moc šťastný :D Člověk se v nich cítí bezpečně :)
    A my jsme zase rádi, že jste VY a vaše články :)
    Ps: čuník je perfektní :D

    OdpovědětVymazat
  18. No vidíš, oční kontakt na těch posledních. Náš kocour miloval škatule a hned do nich skočil.

    OdpovědětVymazat
  19. Na sv. Valentýna něžnou pusu, ať je príma. :) Tak snad Ti ji dnes někdo dal. Třeba ... děti. :) Ale on zahřeje i úsměv.
    Domeček má Jeník parádní. Ještěže nevyžaduje nábytek od barbínek. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásnýho Valentýna a kupu lásky.Naši kluci také milují domečky z krabic:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Krásnýho Valentýna a kupu lásky.Naši kluci si také rádi hrají z krabicemi:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný večer,AMÉLKO! Jeníček má kouzelný domeček a hezky si jej užívá... milý,spokojený klučina ...
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  23. Krabice, zamilovany pribytek snad vsech deti. A myslim i oblibenejsi, nez kdyby clovek koupil nejaky hotovy domecek za drahe penize, protoze si domecek udelaly samy. A vida, Jenda uz bydleni vyresil po svem...Ted jeste ten zbytek a je to.
    Hana

    OdpovědětVymazat
  24. Jojo, není nad kartonovou krabici. Já když jsem byla malá naši zařizovali kuchyň tak jsem měla krabici od lednice a od myčky nádobí a využila jsem je opravdu do roztrhání.
    Podobným milovníkem krabic je i jedna z našich koček, která odmítla všechny zakoupené pelíšky i škrabací válec, ale jak se doma objeví krabice, kočka je nadšená.
    Ať dobrá nálada vydrží co nejdéle P.

    OdpovědětVymazat
  25. Vzpomínám si sama na dětství,kdy jsem si ráda stavěla domečky z krabic.Bylo to místečko klidu a bezpečí.Nedivím se,že byl tak spokojenej :-)hezkého Valentýna :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...