neděle 12. února 2012

Dokonalá domácnost v detailech


Pokračování minulého článku.....


...jen tentokrát více detailně....





Zaujal mne odpadkový koš vedle kuchyňské linky...


Líbila se mi lednice plná nejrůznějších dobrot.....



....pohoštění u "baru" ?.....


...koupelna....



...nádobí ve dřezu....
Dokonce v rohu prostředek na mytí nádobí...





....umyté nádobí okapávající  na utěrce....




...plný mrazák....


...krásně vyskládané talíře....


...prádlo v pračce....


Ty chlebíčky vypadají lákavě,  ne?

14 komentářů:

  1. Má to ukázat rizika vývoje... aby člověk věděl a mohl tomu kdyby chtěl nějak zabránit :) na jejich stránce to mají napsaný takhle 'V první části získáte slovní hodnocení míry rizika vzniku a rozvoje jednotlivých poruch příjmu potravy, druhou část tvoří profil, kde je u jednotlivých oblastí, které s ppp přímo souvisejí, riziko vyjádřeno barevným semaforem a procenty.'

    OdpovědětVymazat
  2. To je perfektní! Takhle detailně zařízený domek se vidí málokdy... Je to jak opravdové: odpadkový koš (to se jen tak nevidí), plná lednička místo prostého obrázku, talíře (!) vyskládané (!) v poličce... prostě... :D Člověk aby se bál něčeho dotknout, aby nenarušil 'harmonii' těchto drobných 'blbinek' :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je skutečně kouzelné! Vždycky jsem zbožňovala miniatury, řád a všude pořádek. To vybavení se mi moc líbí...hned mám chuť rozestavit si na koberci Barbie domeček a začít si hrát. To jídlo jste dělali sami, nebo jsteho někdeobjednávali? Vím, že jednou jsem narazila na blog, kde jeho autorka nabízela vlastnoručně vyráběné miniatury jídel a bytových doplňků. Ačkoli, jak už víš, si s panenkami už nehraji, tak moc semi to líbilo, že bych si klidně objednala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevyráběla jsem jídlo, i když mít víc času, tak by mě to lákalo. Je to koupené.

      Vymazat
  4. To je nádherná, jak nemám holku, tak ani netuším, jaké jsou krásné hračky. Mne by to bavilo, já bych si s nimi ráda hrála :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, pohála bych si i já :o)

    OdpovědětVymazat
  6. No, co víc dodat, než opravdu dokonalost..:) Ale občas až trochu moc, nemyslíš..:)
    A to, co je na druhém obrázku, taková ta kuchyň, tu měly mé panenky taky :)) Když tak koukám na ty chlebíčky, taky bych si dala..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné, za našich dětských let takové hračky vůbec nebyly. Hned bych si sama pohrála. Před vánocemi jsem potřebovala koupit dárky pro pětiletou holčičku synovi přítelkyně, tak jsem zavítala do hračkářství a brouzdala v internetových obchodech. Zírala jsem jako blázen, jaké existují nádherné hračky. Cena byla ale také nádherná. Nakonec jsem koupila kočárek pro panenky za dvaapůltisícekorun. Vypadá jako opravdový.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera holky trénují do budoucna ale mají to opravdu do detailu vykoumané a na klizené.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně vybavená kochyňka a ty dobrůtky mňam.

    OdpovědětVymazat
  10. a ta naše si s nimi nehraje..jí baví hra jen s druhými, sama ani ´tuk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda s Eliškou si taky neumějí hrát sami, Eliška se to učí až teď ve 13 letech. Jinak doteď vyžadovala někoho, kdo by si s ní hrál.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...