neděle 12. února 2012

Pozvánka na výstavu

Přijďte se nechat inspirovat již třetím rokem výstavou strukturovaných
úkolů a poté si zakoupit laminované listy, obrázkové kartičky,
denní režimy, cvičné sešity se stíratelným povrchem a mnoho dalších praktických pomůcek  pro práci se strukturou a vizualizací.
Velmi zajímavá a inspirativní bude prezentace iPadů pro vzdělávání dětí a žáků každého věku - nenechte si ujít – velmi zajímavé!


DEN  PLNÝ  NÁPADŮ A INSPIRACÍ


Tato akce se uskuteční dne 6.3.2012  od 8,00 do 15,00 hod. v prostorách Speciálně pedagogického centra v Ústí nad Orlicí
 (budova Speciální základní školy Ústí nad Orlicí, Lázeňská 206).


Ke shlédnutí i k zakoupení budou především strukturované pracovní listy,
obrázkové kartičky, strukturované krabice, desky, sešity „Zábavné učení“,
které se osvědčily při práci s dětmi v centru při rozvíjení prostorové
představivosti, logického myšlení, jemné motoriky atd.
Úkoly jsou vhodné pro všechny děti mateřských škol, děti a žáky s mentálním postižením, autismem a pro žáky základních škol speciálních.


Srdečně Vás zve kolektiv pracovnic SPC.


Překopírovala jsem vám z mailu pozvánku, kterou jsem obdržela od SPC Kamínek Ústí n. Orlicí. Možná si pamatujete naši loňskou návštěvu.
Část tohoto článku se dostala i do Výroční zprávy SPC za rok 2011.

Pojedete také? :)



Třeba se tam potkáme.
I když to máme 200 km, nenechám si to ujít...
...doufám...

5 komentářů:

  1. Ona je to dálka i od nás. :)
    V Ústí n. O. jsem byl před lety na bowlingovém turnaji. Kde je SPC netuším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že od nás je to také těch nějakých 220 kiláků. To by mohlo jít, zní to doopravdy moc zajímavě a taky bych tam viděla známé tváře, to by bylo fajn, kdyby mi to vyšlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to... Já se těším..konečně po roce zase nějaký prima výlet. :-)

      Vymazat
  3. Tato pozvánka mi zasahuje do předchozího článku a nemůžu u něj otevřít komentáře, abych pochválila ty kytičkové bábovičky a Jenička, jak krásně baští. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu, proč ti zasahuje do jiného článku? Tak hlavně, že jsi tu. :-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...