úterý 28. února 2012

Nefoť to!!!



Uběhly asi 3-4 týdny....



..... kdy Jenda chtěl, abych fotila každý obrázek, který namaloval...


...a v tu ránu, jako když utne....


Zase něco namaloval a já jsem se aktivně hrnula k focení .....


....a obrázek jsem vyfotila.......


A hle...


Spustila se lavina ....


Jenda zahodil tabulku i fixy na zem....


...a srdceryvně plakal....


Klepal se....




...ječel...


...a tulil se ke své dece....


Změnil rituál a obrázek fotil nechtěl....


Jenže mi to neřekl....


A já jsem to zjistila pozdě....


A tak je to se vším...


Co platí DNES, nemusí platit zítra.

10 komentářů:

  1. Tak to je problém, když to neřekne. Ale aspoň tu chvilku se bavil ;-)

    PS:Děkuju ;-)*

    OdpovědětVymazat
  2. No vida, tak i rituály se mění. A možná je to dobrá zpráva, protože ne každý rituál je za nějakou dobu snesitelný a mnoho jich je možná protivných hned od začátku. Jen by bylo trochu namáhavé, kdyby se každá změna odehrávala s nářkem. Ten poslední Jeníčkův obrázek je zase moc hezký. Má to obličejík, ale bude to asi nějaký brouček s tykadly a vidím snad i křidýlka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, rituály se mění. Některé zmizely, některé má pořád, některé pozměnil...člověk aby byl pomalu detektiv...

      Vymazat
  3. Jeníček změnil rituál, ale to přece děti dělají, jednou chtějí to a za chvilku už ne. V článku Vyfoť to, na fotografii jak prosí, je jako andílek. Moc se mí líbí jeho krásná hnědá kukadla. Obrázky maluje hezké a nakreslit do auta i panáčka je velký pokrok. Přeji vám všech pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Nebylo to z jeho vůle a nepoprosila jsi ho o to. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie, Jenda dela velike pokroky, moc hezky maluje. Taky si obcas pripadam jako detektiv, ale to asi k zivotu maminky patri, vid? Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Amelko, náhodou moc krásně kreslí, a smekám nad tvou trpělivostí a láskou, jakou Jeníčka obklopuješ. Budu si muset vzít příklad. ;) Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  7. To je zvláštní, myslela jsem si, že se rituály u autistů hned tak nemění.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to opravdu těžké, někdy to asi nepoznáš, proč pláče nebo se vzteká, ale Ty ho určitě naučíš, aby Ti to dokázal říct.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...