sobota 25. února 2012

Ani vlasy si nesmím umýt


Jenda nesnáší mokré vlasy...


Nemá rád, když si umyju vlasy...


Poslední měsíce jsem se snažila umývat si vlasy 2x týdně, když tu byl asistent nebo asistentka k Jeníčkovi...


Jenže Tadeáš kvůli zkouškám 2x nemohl...


...a já si vlasy občas umýt musím....


Jenda ječel:
"Mamko zlá hnusná, odpolná, chlupatá..."
"Mamko jedna odpolná, di pič"...


Otáčel se zády, lehal si na zem.....
Nechtěl se na mě ani podívat a  já jsem ho samozřejmě nenutila.



Přivíral oči...


...schovával se...




Ale přece jen jedním očkem občas mrknul na DVD přehrávač na nočním stolku....


Chvíli trvalo, než se uklidnil...



...ale pak zase pokračoval ve sledování svých oblíbených Šmoulů...


Těch 10-15 minut se dá přežít.


4 hodinové záchvaty už naštěstí nejsou tak často. Ty rozdýchávám hůř.


Ale Jeníček si musí pomalu zvykat na všechno - i na to, že si lidé v okolí chtějí umýt vlasy....


21 komentářů:

  1. Takže to pomalu zvládá. Ty taky zvládáš úplně všechno! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ami, Jeníček je šikovný kluk a jistě mu brzy nebude vadit ani maminčina umytá hlava. I to, že si hned vybral z dárku zajíčka a ježka je úspěch. Je moc šikovný a ty máš můj obdiv. Přeji ti moc pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si umyla vlasy před chvílí a mám je ještě mokré, to by ze mě Jeníček radost neměl. :-) Vidím, že máš velkou zásobu fotek, pořád čekám, kdy uvidím dalšího ostříhaného Jéňu a pořád nepřichází na řadu. ;-) Hezký a hlavně klidný, víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, fotek za poslední měsíc mám ještě dost.

      Vymazat
  4. Asi ze mě mít radost nebudeš, ale je mi Jeníčka strašně líto. Ano, máš naprostou pravdu, že si musí zvykat, život není peříčko a čím bude starší, tím na něho bude čekat více nebezpečí a těžkých rozhodování. Ale mám namysli, že je mi ho líto, jak to nedokáže přijmout tak lehce jako my "zdraví" lidé. Mnoho lidí si stěžuje na svůj těžký život a přitom si ho těžkým dělají sami. Jeníček si tuto cestu nevybral a díky vám se s ní pere s úspěchy. ;-)
    Hrozně moc vám fandím, držím pěsti a každý den se těším na další tvé fotky a povídání k nim. Jsem ráda, že tvé stránky vznikly. Že vidíme i jiné strany života. Jsi skvělá máma a úžasná bojovnice. Mám k tobě velikánský respekt. ;-)
    Jsi skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je pravda,že si Jeníček bude musel zvykat i na horší věci, než vidět maminku s umytou hlavou. Držím palce, ať se s tím vypořádá co nejlépe.

    OdpovědětVymazat
  6. Bude líp. Určitě postupem času, byť jsou mu mokré vlasy nesympatické, si na jejich splihlost a slepenost zvykne. A určitě ho nikterak dlouho netrápíš. Vlastně, asi si je nefénuješ, to by se zase bál fénu.
    No, určitě se zlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jediná rada ohol se dohola. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rada se mi nelíbí. Promiň, nebudu se jí řídit. :-P

      Vymazat
  8. Dobrý den:)Váš blog sleduji už dlouho:) Musím vám složit poklonu za vaši neskutečnou trpělivost a statečnost:) je mi vždy smutno, když vidím v televizi případy krkavčích matek, pak narazím na váš blog a říkám si, že andělé snad i existují:) chci studovat speciální pedagogiku a tak je váš blog pro mě neskutečnou motivací a inspirací:) Děkuji:) přeji mnoho úspěchů a dalších pokroků v práci s Jeníčkem:) jste úžasná máma:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teruško, děkuji. Speciální pedagogika je prima, i mně se moc líbí, držím ti palce.

      Vymazat
  9. Na jednu stranu dokážou jednoduché věci Jendu potěšit, na druhou stranu jsou to také právě banality, které ho naopak dokážou rozrušit. Ale ač věci nevypadají v tu chvíli růžově, já věřím, že Ty a Tvá píle a snaha, zvládneš všechno a naučíš Jeníčka i to, že mokré vlasy bude "potkávat" v životě pořád.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja obdivujem, čo všetko musíš zvládať, musíš mať veľa sily na to všetko, človek si to nemôže vedieť ani len predstaviť, čo všetko musíš zvládnuť moja. Držím palčeky, bojujte s každým dňom

    OdpovědětVymazat
  11. Amelie, držím palce aby si na umytie hlavy časom zvykol.

    OdpovědětVymazat
  12. Amelie, už dlouho jsem ti nic nenapsala, i když k tobě občas nakouknu. Moc ráda bych ti nějak pomohla nebo tě aspoň povzbudila, ale nedostává se mi slov. To, že tě obdivuji a že jsi úžasná máma, jsem ti psala už několikrát.
    Posílám ti aspoň pozdrav a přeji pevné nervy, zdraví a trpělivost.
    Taky ti moc děkuji za návštěvy a komentáře na mém fotoblogu. Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Jak vníma to že ho fotíš? Alebo nevníma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Focení mu většinou nevadí a pokud ano, přestanu. Ubližovat mu nechci.

      Vymazat
  14. Jenda je nádhernej kluk a je vidět, že on má velice kvalitní vlasy, jako manekýn.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...