čtvrtek 9. února 2012

Pohádka o čuníkovi


Jedna dobrá dušička žijící v cizině sleduje už dlouho můj blog....


Možná proto, že ji baví...


....možná proto, že sama má Aspergerův syndrom.


Píšeme si maily....


...a já vám mohu jen říct, že je to skvělá kamarádka.


I člověk s autismem může být úžasný....
..a nemyslete si, že ne.
Mám takových kamarádů víc.


A jednoho dne tahle osůbka poslala Jeníčkovi dopis z velké dálky....


A  v obálce byla pohádka....


Jmenuje se "Čuník a dudlíky"....


Jenda má pohádku moc rád....


...a to je u něj co říct.
Čtené pohádky jinak poslouchat  nechce..... nevydrží u nich.


Ovšem tuhle pohádku - krátkou, jednoduchou a barevnou, s tématy jemu blízkými (čuník, čísla, dudlíčci, hodiny), si poslechne klidně několikrát....


Jeho úsměv říká VŠE....


Katy, děkuju...



...za pohádku...



.... i za Jendovy šťastné úsměvy....



Jestlipak se i vy dnes usmíváte tak zeširoka jako Jeník?


Není ten život přece jen krásný?

27 komentářů:

  1. Dudlík jako hovínko... to se mu bude jistě líbit. Je to od ní krásný počin a kreativní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělá pohádka!! A je vidět, že ta osůbka Jeníka opravdu dobře zná - čuník, dudlíky, čísla....

    OdpovědětVymazat
  3. Ježíš , to je krásný ! :-)
    Usmívám se tu a mám radost !
    Kateřina, udělala pohádku přímo pro Jeníčkova.

    OdpovědětVymazat
  4. to je krásná pohádka a je v ní všechno, co má jeníček rád ... eva

    OdpovědětVymazat
  5. No, dneska se upřímně tak zeširoka jako Jeník neusmívám, protože jsem od rána vystresovaná z jedné soutěže, ale zase souhlasím s tím, že je život krásný a hlavně pro ty, kdo si jej umí užít a kdo umí vychutnat každou jeho chvíli a kdo nehází flintu do žita, když se najednou vyskytne problém, mezi ty patřiš jistě i ty.
    Ta pohádka z fotek vypadá vážně skvěle. Je to moc milý dárek, zvláště, když dokáže vykouzlit na tváři takový úsměv! Věřím, že vidět ho a slyšet je balzám na duši. Tak přeji víc takových úsměvů! A taky vydařených pohádek!

    OdpovědětVymazat
  6. Pohádka je moc pěkná, Katy udělala Jeníkovi velkou radost.
    Ono fekální barevné označení dudlíka se Jendovi určitě líbilo. :)
    Mně by se spíš líbil hnědý dudlík jako kůň, aby byla vidět i jiná přirovnání, ale pro mne ta pohádka napsaná nebyla. :) On by si Jenda asi stejně přiřadil to svoje značení, ale mohl by si postupně nenásilně zvykat i na jiné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A třeba by se právě proto pohádka Jendovi nelíbila. Nikdy neslyšel spojení "hnědá jako kůň". NIKDO do té jeho makovičky nevidíme a Katy chtěla, aby se mu pohádka líbila.

      Vymazat
  7. No jasně, že se usmívám :-)))) ta pohádka je kouzelná, je v ní všechno to, co má Jeníček rád. To se Katy, opravdu moc povedlo!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. jééé to je krásná pohádka na míru :) a ta Jeníkova šťastná tvář :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je dobře,že jsou mezi námi i tak hodní lidé,kteří myslí na ostatní né jen na sebe.Hlavně,že je Jeníček spokojený a dává to pěkným úsměvem najevo.A víš,že jsem přišla na to,že se neusmívám tak často jako Jeníček.Asi nemám čemu,ta dětská radost z nás nějak rychle vyprchá a úsměv nám tuhne na rtech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Maruško, já se snažím Jendu rozptýlit, rozveselit, přizpůsobit mu program, abych rozehrála úsměv na jeho rtech, ale kdo se snaží, abychom byli veselí a šťastní MY? Mnohdy nám okolí život spíš znepříjemňuje a my pak nemáme důvod se usmívat.
      Ale zkus to - cíleně myslet na to, že život je krásný..a on se ten úsměv zase objeví. :-)

      Vymazat
  10. Amélie mám radost jako Ty a Jeniček,a mé starosti ty odpluly...Daja

    OdpovědětVymazat
  11. Takových pohádek, by mohlo být více:-D Je krásné vědět, že jsou lidé, kteří i na dálku umí pomáhat!

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkná pohádka.Hnědý dudlík mě taky zaujal ;),marně přemýšlím,k čemu jinému (pro Jeníka běžnému) tu hnědou přirovnat....Teď mě napadl hříbeček,houba, ale nevím,jestli Jeník nezná třeba jen žampiony :-))
    Takže to takhle asi bude opravdu nejvýstižnější a Jendův spokojený úsměv to dokazuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já jsem zkoušela hnědá jako čokoláda, ale neprošlo mi to. :-P

      Vymazat
    2. To jsem ale trumpeta, čokoládu miluju, houby nesnáším a napadne mě zrovna houbičková :D Tak důležité je,že tu barvu pozná,ať už je to podle čehokoliv ;)

      Vymazat
    3. Taky musím říct, že jsem přemýšlel k čemu hnědou přirovnat. Až po chvilce mi padlo oko na obrázek v kalendáři a tam jsou krásní hnědáci. Proto ta hnědá jako kůň. :)

      Vymazat
  13. Úžasný nápad, úžasná kamarádka, úžasná pohádka. Ten obsah je přímo dokonalý, zná Jeníčka jako svý boty. Takže není divu,že se Jeník usmívá. Fakt nádhera!

    A.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné! Super nápad od Tvé přítelkyně a od Tebe zase pozitivní myšlení! Tak se mi to líbí! Život je opravdu krásný! A že jsou někdy problémy? Jak jinak bychom si pak mohli náležitě vážit toho, když je vše v pohodě, 6e?

    OdpovědětVymazat
  15. Amélko,při čtení jsem se usmívala a usmívala až jsem se rozesmála úplně nejvíc...ta radost!!!z Jeníka přímo sálá,září :o)))). Je to super.

    OdpovědětVymazat
  16. no parada. :-) Jen tak houst.

    OdpovědětVymazat
  17. zapomela jsem se podepsat. Jarka :-)

    OdpovědětVymazat
  18. To je krásný. :-) Myslím, že lidé s autismem nebo s čímkoliv, co jim dělá těžší život jsou mnohdy milejší, než lidé, kteří jsou zdraví.

    OdpovědětVymazat
  19. Svatá pravda, ten úsměv mluví za vše :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Marci, určitě z pohádky měl Jeníček velkou radost!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Ameli je hezké číst, že někoho jako Katy máte..pozorných "posluchačů" je málo. Vnímají celou bytostí a s tímto citem pro druhé..pak jsou schopní výjimečně potěšit..potěšit právě takovým způsobem, jak to Katy udělala...my tomu nemusíme rozumět :), ale můžeme se zaradovat s vámi. Díky za dnešní úsměv!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...