pátek 17. února 2012

Jenda hlásí počasí


Jenda  miluje čísla a písmenka...


....kdekoliv....na televizi, v novinách, v katalogu, na autech, v knížkách....
...všude....


...čte je asi poslední 2 roky pořád....


Doma odkoukal, že se ptám holek, KOLIK je stupňů....


...a pak mi to hlásil sám....


Měl z toho velkou radost....
...a tak jsem se ho ptala, kolik je stupňů, i když byly holky ve škole....

 Jeníček mi nadšeně hlásil....jaké číslo je na teploměru....
Znaménko mínus pozná....


Jen mi zpočátku říkal pouze to první (velké) číslo, to malé ne ...
.....a mně to tak stačilo...
.. říkal třeba:
 " je mínus 8"...

Jednou se k tomu nachomýtla Šárka a řekla, že není "mínus 8", ale "mínus 8,6"...


Jenda ječel a vztekal se, že není 8,6....

A tak jsem mu řekla, že tam je ještě tečka a šestka.... a to znamená 8,6.

Od té doby mi hlásil třeba:
- "mínus 8 kolečko 6"
- "mínus 7 kolečko 7"
- "mínus 20 kolečko jedna" .... 
(bylo to legrační)


 A teď už pár dní sám hlásí správnou teplotu.... (bez toho "kolečka", které se mi tak líbilo)

 Dnes mi hlásil:  "je tam 2 celých 7"...

- "Jeníčku, je tam mínus?
- "Ne, je tam jenok (jenom) 2 celých 7."

No vida, tak už máme teploty nad nulou. Věřím mu, tak jsem to nešla ani kontrolovat.

Nemusím se ani zvednout z křesla a hlasatel mi počasí ohlásí sám....
Jak se jedná o čísla, tak NIKDY neodmítne...


16 komentářů:

  1. Neuvěřitelný šikula. Bude z něj rosnička asi. :-)
    Mám vás ráda. Tina

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda,že mi nemá kdo to počasí hlásit.Ale máme obrovskou meteostanici,tak tam vidím dobře i z dálky.Ale po pravdě,živý hlasatel by se hodil.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeníček je šikulka. Projevuje se Tvá péče. Přeji pohodový víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš meteostanici s hlasovým automatem:-). A ano, teploty už jsou v plusových hodnotách, u nás dnes kolem poledne bylo dokonce +5stupňů, takže sníh mizí velmi rychle...

    OdpovědětVymazat
  5. Mluvící meteostanice :-) To kolečko místo tečky je hezký,taky by se mi hlášení líbilo víc s ní.
    Přeju pokud možno pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdyby se Jeníček podíval na teploměr u nás, zahlásil by 4 celé 9, bez mínusu. :-)) Sníh nám mizí před očima a to dnes ani nesvítí sluníčko. Mějte rodinko, hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  7. To je opravu roztomilé Jenda je šikula

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý 'upgrade' meteostanice... málokdo se může pochlubit přesným mluvícím (ja to ještě jinak říci? Teploměrem :D)
    To má málokdo :) Líbí se mi Jeníkova 'vášeň' k číslům, je to pozoruhodné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Marci, Jeníček je hotový meteorolog.. hlavně ať přdpovídá jen pěkné počasí!!! Už se moc těším na jaro!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Vidím, jak dobře Jeníčka vedeš a on je opravdu hodně učenlivý! Určitě to bude jednou vše OK, jen to déle trvá.

    OdpovědětVymazat
  11. Máš perfektní obsluhu a a aspoň se takhle dobře zaměstná.

    OdpovědětVymazat
  12. Číslíčka mu jdou, to se musí uznat!
    Ani se nemusíš dívat, kolik je stupňů, Jeníček zahlásí! :-)
    (Ty kolečka se mi taky líbily)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty se ani nemusíš dívat na počasí v TV, viď? :) Tak ať mu ta radost z hlásání teplot dlouho vydrží!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...