pondělí 20. května 2013

Nový člen rodiny

- "Mamiíí, teď v reklamě na Baumax říkali: "Soutěžte o nového člena rodiny. Co to je za blbost?
To je snad továrna na mimina? Oni dají někomu cizí dítě?"
- "Oni mysleli to auto, co je tam na obrázku."
- "Auto snad do rodiny nepatří. Rodina je máma, táta a děti.
A když dají té rodině to dítě, tak to přece není jejich dítě, tak to nemůže být člen jejich rodiny. Oni přece nestáli o cizí dítě."
- "Oni mluvili o autě."
- "Ne, nemluvili, oni mluvili o dítěti. Dítě je člen rodiny, auto není člen rodiny. Auto s tím nemá nic společného. To tam bylo jen na obrázku. Člen rodiny je dítě a NE auto. Jak by se líbilo manželovi, kdyby se mu narodilo auto?!!"

Eliška si čte 25 zlatých pravidel, jak vychovávat dítě s Aspergerovým syndromem, které jsem včera vyvěsila na nástěnku, a tam píší, že Aspergera nelze opít rohlíkem.
 - "Mamííí, jak se může člověk opít rohlíkem? NIKDO se přece nemůže opít rohlíkem.  Já jsem myslela, že se někdo může opít jen alkoholem. Teď se bojím, že když sním rohlík, aby se ze mě nestal alkoholik...Nebudu ožralá, když ho sním?  Někdo ti dá rohlík a ty budeš ožralá? Co to je za blbost?
A proč se nemůžu opít houskou? Proč jenom rohlíkem?"


- "Mamí, když zavolám na linku 1188 řeknou mi třeba v jakém znamení se narodila ta paní, co šla po ulici?"
- "Ne, to samozřejmě ne."
- "Jak to že ne, když řekli, že vědí všechno...? To znamená, že se můžu zeptat na cokoliv, ne?!"
- "A jak je ta reklama?"
- "Zeptejte se na kteroukoliv otázku a rádi vám na všechno odpovíme (nebo tak něco)."
- "Kdybych ztratila peněženku a zavolám tam, řeknou mi kde je?!"
- "NE. Řeknou ti třeba všeobecné informace, které se dají nalézt na internetu. Někdo internet doma nemá."
- "Řeknou mi, kolik jsem dnes dostala e-mailů? Nebo kdo mi napsal, abych nemusela na internet?"
- "Ne, jedině bys jim musela dát své heslo."
- "Nemusela, když vědí všechno."
- A řeknou mi, jestli se vdám a kdy se vdám? Nebo kdy umřu?"
- "Uáááá. Mě klepne. Budoucnost ti nikdo určitě neřekne.
Přece nebudu volat na placenou linku, abych se zeptala, kdy se vdám nebo kdy umřu?!!!"
- NO to by mě ale zrovna moc zajímalo. Mě nezajímá, kdy jede vlak z Opavy do Berouna, ale zajímá mně kdy umřu."

- "Proč říkají, že odpoví na všechno, když to není pravda?!!!! PROČ LŽOU?! Proč opíjejí lidi rohlíkem? :-)
Copak jsou nějaké otázky zakázané? Vždyť to není nikde napsané.... Nebo jsou někde napsané zakázané otázky? Já bych si je ráda přečetla. Není napsané na kterou otázku můžou odpovědět a na kterou ne. Neee snad? Já to stejně nechápu, na co se můžu zeptat a na co ne!!"

12 komentářů:

  1. Rozeberme si slovo reklama. Skládá se z předpony "re", která znamená opakování (prosím, aby si tohle Eli dohledala na internetu, nebo v knihách) slovního základu "klam", který znamená lež a přípony "a". Tedy re-klam-a je opakovaná lež.

    OdpovědětVymazat
  2. Neda me Amelie nereagovat,tve dite je moudrejsi nez vsichni ti s prominutim b,,,ci,kteri vymysleji a delaji ty hloupe reklamy.Pta se tak vystizne,myslim tve ditko,ze to cloveka uplne zarazi a bylo by super,kdyby si teto prispevek precetl vyrobce danne reklamy,ci jiny chytrolin,ktery vymysli reklamy.Klobouk dolu a i kdyz jsou otazky pro tebe unavne,fakt jsem se strasne zamyslela a myslim to v dobrem,zamyslela jsem se obdivne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, moje dítě mě často fascinuje a ukazuje mi pohled na věc z JINÉ strany. Je to obdivuhodné, fascinující, ale často velmi únavné.

      Vymazat
  3. Ale vždyť má Eliška pravdu! Copak je normální, mít auto jako člena rodiny?
    Měla bys ty její hlášky sepisovat :-) Tobě to v danou chvíli možná nepřijde moc humorné, ale stálo by zato mít je pohromadě. Třeba by z toho mohla být knížka...

    OdpovědětVymazat
  4. =D tyjo, super článek..přečetla jsem jedním dechem . Docela se pobavila,ale i zamyslela.

    OdpovědětVymazat
  5. Prostě Eliška vše chápe doslovně. Často si pouštíme pusu na špacír a neuvědomujeme si, že mluvíme hlouposti, jako třeba já teď, zrovna tím souslovím - pustit si pusu na špacír. Ještěže, mě Eliška neslyší, nevěděla bych, jak jí to mám s tou svou pusou vysvětlit. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten obrázek nemá chybu. Odpovíme na 7 milionů otázek ročně. To zvládne jenom 1188 a vy :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Amélko,
    také to u nás vypadá na nového člena rodiny ;-)
    Moc děkuji za přání ♥
    V novém domově se opatrujte!

    OdpovědětVymazat
  8. To je super! V podstatě je to pravda, tak co. My to bereme tak nějak samozřejmě, ale.....

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Eliško,my ,co chceme mít ve všem řád a jasno,to máme v životě mnohem těžší,než ti,co vymýšlejí přiblblé reklamy.Velice se mně líbí Tvoje poukázání na nesmyslnost tvrzení linky 1188.Moc Ti fandím,seš správná holka. Alena

    OdpovědětVymazat
  10. Bude se muset naučit, že není v životě všechno jak se praví, nebo napíše. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ta reklama na Baumax mě teda upoutala taky, auto, coby nový člen rodiny mě zatahalo za uši. Člen rodiny může být ještě třeba pes nebo kočka, ale odkdy auto? :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...