úterý 21. května 2013

Občas se divím, že k nám babička ještě chodí


Občas si potřebuji dojít na úřad, na matriku, byla jsem zaplatit popelnice a psa a potřebovala jsem hlídání.


Jenda je verbálně agresívní sotva babička vejde do dveří.


Má babičku rád, ale podle něj babička patří TAM a nepatří SEM. Nepatří k nám do bytu.
Chápu to rozdělení, ale občas není na výběr.
Nechci pokaždé brát auto a vozit ho k babičce. On ten benzín bohužel není zadarmo.
Takže pokud je to jen na chvíli, tak občas pozvu babičku na hlídání Jendy k nám do bytu.


Pokud se Jenda schovává, tak budiž...


Ale většinou kolem babičky poskakuje s rukou v ústech, dělá různé grimasy, vyplazuje jazyk nebo pořvává nějaké echolálie:


"Babča je hnusná, babča je tlustá, babča je plesnivá, nechutná....jdi plič, babčo zlá ap."


Není to příjemné poslouchat. Na rázné napomenutí Jenda reaguje ještě větší agresí, takže je lepší si toho nevšímat. (I to jde ale někdy velmi těžko...)
Včera jsem viděla na mamce, jak je z toho nešťastná.


Stokrát si můžete říkat, že za to to dítě nemůže, ale stejně to babičku bolí.






Většinou babička za Jendou do obýváku nechodí, ale posedává v kuchyni.


Chtěla jsem ji alespoň trošku potěšit, a tak jsem jí koupila kousek pizzy a když odcházela, tak jsem ji objala a řekla jsem jí, že ji máme rádi... co bysme si bez ní počali.



Snažím se ji "neobtěžovat" moc často, protože vím, jaký nápor na nervy tohle je.



A pokud už babička musí hlídat, pak se jí to snažím všemožně zpříjemnit.




Při odchodu si  babička vzala  do krabičky alespoň pár upečených bábovkových kytiček.
A snad jí obrázek na zeď, který jsem jí koupila, udělá alespoň trošku RADOST.

Mně se ten nápis moc líbil:
"Vítejte u babičky. Tady se rozmazlují vnoučátka"...
Není to super?


6 komentářů:

  1. Nedal by se ten Jenda nějak zarazit jinak? Odlákat? Něčím mu pohrozit? U nás nově bezvadně funguje na Štěpu věta neječ, nebo půjdeš do ložnice...pokud může přestat křičet, udělá to, pokud se nedokáže ovládnut, do ložnice jde sám, po minutě řevu se obvykle vrátí a chce obejmout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odlákat ničím nejde. V tu chvíli ho nezajímá televize, iPad, pohádky, nic...Do ložnice do postele se chodí vztekat sám.

      Vymazat
  2. Babička je obdivuhodná - kéž by Jeník návštěvu babičky i jiných lidí přijal jako občasný rituál při kterém se bude chovat jak řekne maminka. Lena

    OdpovědětVymazat
  3. Babičky jsou k nezaplacení! O tom bych mohla napsat román ohledně mého bratra a snachy! nemít naší mamku, tak nevím, jak by to zvládali. :-)
    Amélko, tvá maminka by měla být pozlacená! :-) Je obdivuhodná a já se před ní hluboce skláním. :-) Není nad to mít takovou maminku, že jo? :-)
    A je nádherné, jak tu píšeš, že jsi maminku objala - to bylo pro ní určitě to největší DĚKUJI! :-)

    Obrázek se mi také líbí. Moje mamča by si ho měla vyvěsit na vstupní dveře. ;-)

    No a váš kocourek je úžasný. Koukám jaký je velikánský mazel. :-) Úplně něco jiného, než náš Kenny, jak uvidí "cizí" lidí, dává se na ústup a schovává se. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, skoro tu bulím, obdivuju vás... VŠECHNY!

    OdpovědětVymazat
  5. Pridávam sa k Elianne...máte veľké srdce a ešte viac trpezlivosti. Obdivujem Vás, prajem krásne a veselé dníčky nech tie smutné odletia preč.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...