pondělí 27. května 2013

Provlékání - čísla


 Čísla má Jenda rád, takže by se dalo předpokládat, že tento úkol by se mu mohl líbit.


Ale chyba lávky.


Jenda sice pozná čísla, dokonce spočítá kolik je věcí na obrázku (pokud se mu zrovna chce), ale už nezkoordinuje ruce, aby navlékl nit a spojil tak příslušné obrázky.


Nejdřív to nechtěl zkusit vůbec, ale pak se odhodlal.


Několikrát jsem mu to ukázala, ale samotnému mu to nešlo.


Tolik to chtěl dělat sám. Nechtěl, abych mu to podržela.


Odmítal moji pomoc, ale nešlo mu to.


Tak jsem chvíli pracovala já a Jenda občas někde povytáhl tkaničku, kterou jsem schválně nechala povolenou.


Pak to zkusil.


Nešlo mu to a byl pěkně naštvaný.


Vyplazoval jazyk...


..otáčel se a nakonec si sedl na zem.




 Tloukl pěstmi do země a nevzal si ani slíbenou odměnu.


Příště pro něj nachystám něco lehčího.
Ale i tak jsem byla ráda, že to alespoň zkusil, že se na to podíval a že občas někde něco povytáhl.

3 komentáře:

  1. Amelko, to znam, je to i u nas dospelych tak. Neco chceme a ono to proste nejde, potrebujete to vice zkusenosti ci cviku. Verim ze na to postupem casu Jenda prijde a a zvladne to. Vlastne to zvladnete spolu a to strasne prima. Preji ti krasny vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Pobavila mi fotka s tkaničkou v puse - jak kdyby ji za trest chtěl zbaštit ale asi ta část úkolu kde se požadovala zručnost byla pro něj moc těžká a neúspěch je nepříjemný - tak třeba příště .Lena

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji zase za zajímavý tip, i když nevím jestli u syna nedopadnu se stejným výsledkem, ale mně samotné se provlékačka moc líbí.
    moniKa

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...