pátek 3. května 2013

Na nic nesahej

Vařila jsem oběd a Jenda za mnou přiběhl do kuchyně.
Protože jsem potřebovala na půl minutky odejít, tak jsem ho požádala, aby "dával pozor".
Bála jsem se, aby se nespálil...
Jen jsem si nedávala POZOR na výběr svých slov.
Když Jenda začal poskakovat a řvát, tak jsem se začala pídit po příčině.
Nemluvil se mnou.
Plakal a zalezl do postele.
Nejdřív mi neodpovídal na otázku, proč pláče a po chvíli z něj vylezlo:

- "TY jsi žekla: NA NIC nesahej!!! Ploč nemůžu na nic sahat???!!!!"

(Myslela jsem tím jen to, aby nesahal na horký "sporák".... Hrát si mohl dál... ALE on slyšel jen to mé "NA nic nesahej" a chudák mi vyhověl... Jak má vědět, že matka má na mysli něco jiného, než říká...)

3 komentáře:

  1. Zdravím všechny maminky a ostatní přátelé dětí s poruchami autistického spektra,

    prosím Amélii aby tento vzkaz zveřejnila a případně taky odkaz na petici zveřejnila na svém webu. Podpisem petice dáte najevo svůj nesouhlas s postupem Lékařské posudkové služby při posuzování nároku na příspěvek na péči pro děti s PAS, jak víte spousta rodičů po roce 2012 o pnp přišli nebo jim byl snížen, přestože jejich děti stále zvýšenou péči potřebují. Proto Vás všechny prosím zapojte se do petice a podpořte nás při vyjednávání na MPSV. Moc děkuji Lenka Nováková.

    Zde odkaz:http://www.petice24.com/petice_proti_nespravedlivemu_posuzovani_pnp


    Budu vděčná když okopírujete a rozešlete ještě mezi své známé.
    Přeji Vám všem krásný víkend.
    LN

    OdpovědětVymazat
  2. že Jenda řekl, co je za problém, to je velký prokrok. Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. V našem městě máme taky jednoho kluka s autismem. Je zaměřený na sbírání různých předmětů, myslím, že Jenda taky, že? Pepíček sbírá deštníky a čarodejnice. Na prvního Máje byla veliká "oslava" města. Jen přivítání jara. My myžoretky jsme také vystupovali. Na úřadě je šatlava kde se uskutečňují různé výstavy (fotek, obrázků dětí, příběhů dětí..). Letos v šatlavě byla i Pěpíčkova sbírka čarodejnic. Pepíček letos začal chodit do první třídy na zvláštní škole, ale daří se mu. A já mu přeju hodně štěstí.. Jendovi také a Vám pevné nervy. :) Jste podle mně báječná osoba.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...