úterý 21. května 2013

Tam nepůjdu! TAM JSOU LIDI!


Jeníček chtěl na hřiště.


A tak jsme zastavili u plotu a hodlala jsem vystoupit.


Jenda se bránil a nechtěl, abych ho odpoutala.


Řekl jen:
"Tam nepůjdu! TAM JSOU LIDI!!!"

A hned jsem věděla, že na hřiště dnes nepůjdeme.
Ještě jsem ho zkusila chvíli přemlouvat, ale nepovedlo se. Jeden kluk se houpal na houpačce a nějaká maminka s kočárkem seděla u skluzavky.

Tak snad příště.
Škoda, že si člověk nemůže rezervovat hřiště na určitý čas jen pro sebe. Jenda má skluzavky a houpačky moc rád...jen TAM nesmí nikdo (cizí) být, což se stává málokdy.

2 komentáře:

  1. Jedině, tak zaskočit na noční seanci:-)
    Moc vás zdravím!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Amálko. moc Zdravím Tebe i Tvoji rodinkua děkuji za návštěvu u mne. Luďka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...