pátek 10. května 2013

Nesahej na mě!!!

"Nech mě!!!



Nesahej na měěě!!!






....seš hnusná, tlapná, nechutnáá.
Máš si hladit někoho jinýho....
Nechci Tě.
Máš bydlet někde jinde...."



Tohle a podobné "věci" na mě křičí Jenda, pokud se pokusím přiblížit nebo ho pohladit.


Odstrkuje moje ruce a nadává mi.



Chybí mi doteky, chybí mi pohlazení, chybí mi objetí... lhala bych, kdybych tvrdila opak.


Chybí mi možnost přitisknout se k někomu, kdo mě má rád.



Můžu si stokrát opakovat, že mí autisté o doteky nestojí a že přes to jejich "příšerné" chování mě mají rádi, ALE....



Je těžké cítit lásku, když vám někdo nadává...





13 komentářů:

  1. já mám se svým autistou jiné zkušenosti.
    Peta se mazlil docela rád a ještě teď přijde a občas si na mě položí hlavu.
    Je pravda, že občas dotyky nechce, ale vcelku mu nevadí a umí je i dávat.
    Marci tak si vem na mazlení kočičáka. Kočičák krásně přede, přitiskne se k Tobě a hned je lépe.
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn. Někteří asistenti jsou mazlící, ti mí ne.

      Vymazat
  2. To mě mrzí! Je to tak jak píšeš. Kéž by se Jeník brzy zklidnil a cítil bezpečí i v tvém náručí!

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle musí být, podle mě, snad to nejtěžší. Neodvedu si představit, že bych se nemohla mazlit se svými dětmi. Musí to být pro tebe moc těžké, i když víš, že tě děti milují. Třeba se to také časem zlepší, vím, že i v tomto směru dělá Jeníček velké pokroky. Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle dokáže jen matka! Milovat bez nároků.
    Moc na vás myslím a věřím, že jednou si láska cestu prodere! Ilona

    OdpovědětVymazat
  5. Mě taky chybí objetí, dotyky....úplně tě chápu. Jsi silná žena a skvělá máma! Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  6. Když mě Štěpa hodně štve, myslím si, kdybys tak hochu tušil, že beze mě bys byl v háji, nebo spíš někde v ústavu, tak by ses jinak snažil. Ačkoliv, co my víme, třeba se snažej a prostě jim takovýhle věci nejdou. Kamarádka mě upozorňovala na nějakej krátkej záznam o holce s autismem, která se naučila používat klávesnici u pc a psala, jak jí je a tak. Na to, že na tom byla hodně blbě, psala souvisle a prý rodina koukala, jak to všechno prožívá a že jí to myslí naprosto ok. Psala jim, že by se chtěla chovat normálně a nejde jí to. Že repetitivní pohyby dělá, když je na ní okolo moc vjemů, aby to přehlušila. Že má někdy pocit, že jí hořej nohy...atd atd. Je to v angličtině, kamarádka slíbila přeložit, tak to nějak zapíšu a pak vrznu na blog...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se o ní zmiňovali na konferenci o autismu v Brně.

      Vymazat
    2. aha..já na podobný akce nejezdím :)

      Vymazat
  7. Vypadl mu zoubek koukám :) u nás je veselo, Štěpa oddělal další přehrávač na dývka, nudí se a škodí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch zničil několik, to už mu do ruky nepůjčuju, držím ho v uctivé vzdálenosti od techniky:-P

      Vymazat
  8. Ty jo, to musí být opravdu moc těžké. Ale je jisté, že vás váš syn má moc rád, jen to prostě dává najevo jinak. Přeju hodně síly do dalších dní. Myslím, že jste úžasná máma.

    OdpovědětVymazat
  9. Vždycky až na tomhle blogu si uvědomuju, jak je fyzický kontakt pro některé důležitý. Já takový ten bližší nijak zvlášť nevyhledávám, přežiju ho, výjimečně ho i sama iniciuju, ale ve větší míře ho nemusím. Od spousty lidí mě vlastně šíleně rozčiluje a mám co dělat, abych na ně nezačala ječet, a pak je tu menšina, kterou u sebe strpím, ale ty doteky jsou strašně zřídkavý. Byla jsem taková odmala, nesnášela jsem objímání a hlazení od příbuzenstva, od všech jsem se odtahovala, ale nebylo to proto, že bych je neměla ráda. Až teď chápu, že to některým třeba i ubližuje, když je od sebe odstrčím. Např. babička už se mě ptala, jestli ji mám ráda, když se nenechám moc dlouze objímat.
    Každý má tu snášenlivost dotyků trochu jinde.
    Přeju hodně trpělivosti. Autisté lásku dávají mnohdy najevo dost záhadným způsobem, ale o to krásnější je pocit, když člověk zjistí, že právě jeho nějaký autista má rád...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...