čtvrtek 2. května 2013

Zlomte vaz

Procházím s Eliškou po chodbě jedné střední školy.
Prohlížíme si třídy a čteme si věci na nástěnkách.
Nic zvláštního nevidím, tak postupuji dál.
Najednou slyším Elišku:
- "Proč mám někomu při první pomoci zlomit vaz?
KOMU?!!
PROČ?!!
A nebude ho to bolet?"
Otočím se a na nástěnce je nápis: " ZLOM vaz při poskytování první pomoci"

- "Eli, to je myšleno jinak..."
- "Vždyť je to tam napsaný!!!
JAK to může někdo napsat?!
Když se někomu něco stane, to mu musím zlomit vaz?!
A proč mu mám lámat vaz?!!"


4 komentáře:

  1. :-) Tohle úsloví jsem také dlouho nechápala :-) Stejně je nelogické! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak budete tohle řešit na střední škole?
    Eliška vypadá jako normální chytrá slečna,ale tím,že nic nechápe bude v očích spolužáků a možná i učitelů za hloupou.
    Už nebude na vesnické základní škole,kde jí všichni znali.
    Nebude to pro ní moc velký nápor?
    Zvážila jste,jestli by nebylo lepší vybrat jiný typ školy?
    Karel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Karle:-P Zvážila jsem to moc dobře a snad ze všech stran. Právě proto Eliška nejde na gymnázium, o kterém, poslední roky uvažovala. Tohle bylo velmi diskutovatelné a velmi probírané téma. Máme to posvěcené i z PPP. Myslím, že naše rozhodnutí bylo správné. A neřekla bych, že NIC nechápe, Eliška je velmi chytrá dívka a chápe docela rychle.

      Vymazat
  3. Kombinace "zlom vaz pro poskytovani prvni pomoci" je prinejmensim usmevna. V Nemecku jsou jeste dal, tak preji
    Hals- und Beinbruch.Takze tam preji krome zlomeneho vazu jeste zlomenou nohu.:D
    A jakou skolu si tedy Eliska vybrala, jestli se muzu zepat?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...