sobota 25. května 2013

Mazlíček


Jenda byl odjakživa nemazlící tvoreček.
Odmítal doteky a říkal, že je to hnusný a trapný.


Někdy se mi povede ho pohladit nebo pochovat.



Včera měl příšerný den. Jeden z nejhorších za poslední měsíc.


Nadával babičce, vztekal se, zlobil Betku, válel se po zemi, nadával i mně...


Modlila jsem se, aby už byl večer a on šel spát.


A najednou se večer nechal obejmout a pochovat na klíně.


Celou dobu si u toho hrál s "ufkama" (se svou oblíbenou magnetickou stavebnicí)....



...ale neodmítal mě.... a to bylo nejdůležitější.
I mně ten teplý "lidský kontakt" chybí.


Nechal si zpívat do ucha  české lidové písničky a vypadal spokojeně.



Tyhle chvilky miluju.


Jsou tak ojedinělé a o to krásnější.


V posledních týdnech mi přijde mazlivější než kdykoliv předtím, i když i teď je to sporadicky....


Díky Bohu za tyhle chvíle.


12 komentářů:

  1. To je krásný! Věřím, že tychle chvíle musí být nádherná vzácnost.
    Ale třeba teď bude Jenda postupně klidnější a kontaktnější. Nový byt, nový život, bez hádek s manželem a napětí... Podle vlastní dětské zkušenosti soudím, že by mu to i v tomhle směru mohlo prospět.
    Mějte se krásně a víc takových okamžiků! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,je to hezké a milé,moc Ti přeju,že jdete dopředu i v tomhle směru.Všimla jsem si na fotkách,jak Jenda se na Tebe nedívá,spíš točí oči někam jinam,to taky známe.V každém případě je to fajn a ať vám to vydrží.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oční kontakt mým autíkům moc nejde, ale pracujeme na tom:-)

      Vymazat
  3. Milá Amálko,
    Váš blok čtu už nějakou dobu a hrozně mi pomáhá, ikdyž nemám dítě s autismem. Už několikrát jsem chtěla reagovat na naše články, ale jsem hrozný introvert, tak jsem si to vždy rozmyslela... Ale dnes mi to prostě nedá - to, že se Jeníček nechal obejmout a vy jste si aspoň chvilinku mohla užít toho, co rodiče někdy berou jako samozdřejmost, je odměna za to, co vše pro svoje děti děláte, že to prostě nevzdáváte a že máte sílu v tom pokračovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za reakci, za komentář. Vážím si každého komentáře, ale tím spíš člověka, který se odváží poprvé napsat. Občas je Jenda milý a přítulný, sporadicky, ale díky Bohu za to.

      Vymazat
  4. No konečně, Jeníček Ti oplácí lásku kterou mu dáváš. Asi je to tou změnou prostředí. Držím palce Irma

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi líto babičky,tebe i Betky to mazlení je krásné ale ty ostatní situace co prožíváte každý den,každou hodinu tak smekám. L.

    OdpovědětVymazat
  6. přeji si, aby těch chvílí bylo co nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  7. No prosím, jak se to vše vyvíjí a zlepšuje!! Přeji Ti víc takových chvilek.

    OdpovědětVymazat
  8. Náhdera! :) po vzhliadnutí tohto budem mať určite krajší deň :)

    OdpovědětVymazat
  9. Amélko to je krásná zpráva...a posun!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...