úterý 14. května 2013

Baterka s klikou


Nedávno jsme dostali baterku s klikou.


Prý když budeme minutu točit klikou, tak pak bude baterka asi 20-30 minut svítit...


No, to tedy moc nefunguje, ale o to teď nejde.


Ukazovala jsem ji Jeníčkovi.


Překvapil mě, protože se nebál vzít baterku do ruky...


..a dokonce se několikrát pokusil otočit klikou.


I když baterku viděl poprvé v životě, tak našel odvahu se o to vůbec pokoušet.


Normálně je k cizím a neznámým věcem velmi skeptický a málokdy sáhne na něco, co nezná.
Příjemně mě překvapil. Pořád říkám, že je to šikovný kluk.


To tričko, které má na sobě, to dostal nedávno od babičky, od mojí maminky.
Líbí se mi ten nápis:


"Jsem malý čmeláček, dědečkův miláček."


Je vidět, že Jendu přes všechny "nepříjemnosti", které autismus přináší, mají rádi.



7 komentářů:

  1. Hezké. Pěkná a funkční baterka s klikou je z Ikei, ta by se mohla Jeníkovi líbit ještě víc.
    http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/30190857/

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček dělá díky Vaší namáhavé péči veliké pokroky a i když z něj asi druhý Einstein nebude (viz http://www.novinky.cz/koktejl/301698-ctrnactilety-autista-ma-iq-vyssi-nez-einstein-brzy-dokonci-vysokou-skolu.html), tak z něj můžete mít radost. Přeji Vám pevné nervy a pevné zdraví a ať Vám ta Vaše drobotina dělá nadále jen radost - Věra z F-M.

    OdpovědětVymazat
  3. Tričko je bezva..roztomilý nápis. A to, že zkusíl něco nového a nebál se je bezbadný :) Dělá pokroky!

    OdpovědětVymazat
  4. Musí to být neskutečně těžké mít za syna autistu. Ale přesto s ním určitě zažíváte i příjemné a dobré chvilky. Je super že dělá pokroky a že se nebojí poznávat nové věci. Jen tak dál. To tričko je roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj všem do nového domova. Myslím si, že už se začíná pozitivně projevovat vaše stěhování, jsem moc ráda, že Jenda dělá pokroky:-)) Mám doma rádio s baterkou na kličku či sluneční světlo a nebo lze dobít z PC. Tričko se mi líbí také:-) ahoj a užívejte si májových dnů. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Láska je ta největší síla ve vesmíru! To ty Marci asi dobře víš. Já jsem moc zvědavý, kam až jednou Jeník dojde díky tomu, že ho máš tak ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. já myslím Marci,že tím ,že jste se přestěhovali a změnili život od základu je Jeník přístupnější i dalším změnám.Myslím že vás to posunulo hodně dál a držím palec aby jenda dál pokračovat v téhle krásné dráze :o)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...