neděle 26. května 2013

Logi color







Před pár dny jsme zkoušeli novou hru...


Jmenuje se Logi color.


Při té mě Jenda moc překvapil.


Přišlo mi, že je to na něj příliš těžké.
Tři sloupečky po třech kuličkách a složit to podle předlohy...


Stačilo však před něj položit kartičku a on přesně věděl, co má dělat.


A navíc neudělal ani jednu chybu.


Když jsem mu chtěla začít vysvětlovat pravidla, tak se čertil.


Zvládl to úplně excelentně.



Hezky jsme se střídali...jednou dával "úkol" on mně a podruhé já jemu.


Skoro deset minut hezky "pracoval" a pěkně se soustředil.


Někdy mě mile překvapí....a to je dobře...


Občas potřebuju pohladit po duši a zjistit, že má práce není zbytečná.








3 komentáře:

  1. Má recht. Taky nemám rád když někdo ze mne dělá hloupějšího než jsem. :D

    OdpovědětVymazat
  2. klučina je šikovnej! ale stejně obdivuji Tvoji trpělivost, já bych to asi nezvládl...
    Drak

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Amelie! Jeníček je moc šikovný. S Logi colorem mu to šlo pěkně.
    Koukám, že je hezky ostříhaný. Sluší mu to.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...