pondělí 20. května 2013

Jenda venčí Betynku


Jeníček nechodí rád ven.


Raději by byl neustále zavřený doma.


Jsem ráda pokud ho na něco nalákám.


Nejhorší je ten přechod z domu ven.


Když už si to konečně rozmyslí a jde ven, pak se mu tam většinou líbí.
Nenutím ho násilím. To jsme zkoušeli  a nemělo to smysl, pak si procházku neužil nikdo.


Ale vyvenčit Betynku se mu občas i líbí.



Jen to nesmí být dlouho.


...a pak zase hurá ke svým rituálům...






8 komentářů:

  1. Jeníčkovi to při venčení vyloženě sluší, vypadá tak důležitě a dospěle :-)
    Máte krásný, čistý a prosvětlený vchod do domu!

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko, je hezké vidět, jak je Jeníček
    spokojený. :-) To jsou krásné chvíle pro vás pro oba, že, má milá.
    A je fajn, že máte blízko zeleň.

    OdpovědětVymazat
  3. tak tak, stejně je to i u nás...největší scéna při obouvání a chystání se ven, to kolikrát se i chytá futer, že nikam nejde, ale jakmile otevře venkovní dveře, letí jak utrženej..je to zajímavý, nefunguje na to ani žádnej piktogram, prostě ta chvilka vztekání před odchodem tam být musí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...je to tak. Kolikrát se válí po zemi, nadává mi, hází po mně boty, ale jak vyjdeme, tak mám (občas, na chvíli) "andílka".

      Vymazat
  4. Ja s Jendom suhlasim, tiez by som aspon jeden den najradsej zostala doma, ale my to mame naopak, musime denne aspon na 3hodiny.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliška taky musela být 3x denně venku, Jenda je samotář, společnost moc nemusí, ale i tak se lepší.

      Vymazat
  5. Koukám, že Jenda poněkud povyrostl a musím konstatovat, že pejsek, se kterým zachází jako kynologický profesionál je nádherný. Perfektně prosvětlený pokoj. Dokáži to ocenit, mé okno sousedí s vnitří stranou garáže a nelze jej otevřít.
    Jsem rád, že jsem zde po dlouhé době zavítal, Amelie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katashi, jsem ráda, že jsi se zase ozval. Už jsem se o Tebe bála. SNAD jsi v pořádku. Klidně kdykoliv napiš mailík...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...