sobota 11. května 2013

Zase začínáme s úkoly


Pár týdnů po nastěhování zkoušíme zase úkoly.


Doteď měl Jenda problém s adaptací, se změnami, pomalu si zvykal na nové a nové rituály, na nové prostředí a myslím, že nastal čas začít zase "pracovat".


Pomalu zkoušíme strukturované úkoly a různé hry.


Špatně se najíždí do kolejí, na které už Jenda pomalu zapomněl, ale my to zvládneme.


Práce s kolíčky a rozlišování barev Jeníček zvládl a ani se moc nevztekal.









7 komentářů:

  1. Jůů to je barviček :) Tak to je dobře, že se moc nevztekal a zvládl to. Určitě uděláte zase velké pokroky.

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem několik hodin pročítala část Vašeho blogu, na který jsem náhodně narazila. Velmi Vás obdivuji, nemáte to vůbec jednoduché. Já jsem zůstala po 8 letém vztahu s čerstvě narozeným synem sama, otec se na nás elegantně vykašlal, od té doby od něj zažívám jen samé intriky a lži, soudy plné lží, nespravedlnosti a mojí bezmoci. Syn je naštěstí zdráv, i když má několikrát denně takové nepochopitelné nálady, že už se dostávám do fáze, že se bojím mu nevyhovět, aby třeba hodinu nepochopitelně neřval. Mnohdy je mi ze všeho úzko, smutno a to mám pouze jedno a zdravé dítě. Hluboce Vás obdivuji za Vaši statečnost, trpělivost, sílu. Jste úžasná. Mrzí mě, že Vás Váš manžel na vše nechal samotnou, já osobně toto odsuzuji. Dítě je závazek, ať zdravé nebo nemocné. Dle zákona mají matka i otec stejné právo na dítě, ale když se otec starat nechce, tak se nad tím nikdo nepozastaví. Udělat tohle matka, většina ji odsoudí, co je to za matku. Přeji Vám moc a moc síly do dalších dní a celé Vaší rodině co nejvíc zdraví a úspěchů. Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leo. Děkuji za to, že strávíte několik hodin svého drahocenného času na mém blogu. Jsem ráda, že je blog druhým k užitku. I já vám přeji hodně síly a spoustu štěstí. Kdybyste potřebovala radu nebo si jen popovídat, klidně napište. Kolik je synovi? Snad se i on umoudří a nebude mít hodinové záchvaty. Ještě si vzpomínám, jaké to bylo, když Jenda hodiny prořval. Dnes si střihnul pěkný hysteráček a děkovala jsem Bohu, že tohle je už "jen" občas.

      Vymazat
  3. Ahoj Amelko, i kdyz posledni dobou nepisu, sleduji vse, co prozivate a smekam!!! Jsi uzasna mama a preji ti jen to nejlepsi k tomu zitrejsimu dni matek! Zdravim, Monika

    OdpovědětVymazat
  4. Amélie, jste nesmírně šikovná, že tak rychle zvládáte se zase vrátit do normálního provozu!!!! Držím moc pěsti, ať to Jeníček co nejlíp všechno zvládne!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...