středa 1. května 2013

Z deníku Aspergera

Večeřím a Eliška se ke mně blíží s kočkou.
Říkám:
-  "Zase mi neseš tu kočku k jídlu?!!"
- Eliška: "Nee, proboha. NEJEZ ho!!!
Ty jsi tak zlá!
Proč ho chceš sníst?!"

Protože stále něco vybalujeme, doděláváme, přestavujeme, tak věci ještě nemají své stálé místo....a občas někam něco přesunu...
Eliška za mnou přišla: "Kam mám dát to (špinavé) prádlo?"
- "Do koše!"
- "A proč ho mám vyhodit?"
- Mám na mysli koš na prádlo, ne koš odpadkový."

Po chvíli podávám Elišce NIT se slovy:
-"Hoď to do koše."... a ona jde a chce to vyhodit do koše na prádlo.
- "Proč to tam házíš?" ptám se...
- "Vždyť se z toho dělají látky a látka se přece pere, tak do koše na prádlo, ne?"
- "A ty z toho budeš něco šít?"
- "Nee.."

2 komentáře:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...