pátek 24. května 2013

Miluju budíky


Strašně mě stresuje, když MUSÍM ráno HNED vstávat. Můžu se z toho zbláznit.

Musím mít natažené budíky každou noc i o víkendu. Přibližně 10x za noc. Čtyři jsou málo.
Nejvíc mě to uklidňuje o půlnoci, když vím, že můžu ještě 6 hodin spát.
O víkendu mě to uklidňuje ještě mnohem víc, protože vím, že není škola a nemusím vstávat.

Na každé zvonění mám jinou písničku, abych věděla, jestli už mám vstávat nebo ne...


Když slyším ten krásnej zvuk té písničky třeba v půl čtvrté, tak mám  tak náádhernej pocit, že ještě 2 hodiny můžu spát, že nemusím vstávat.  To je tak krásnej pocit...

Mám na mobilu např. ve 23:30 písničku Haleluja - Smolík, v 0:30 K. Gott - Cestu znám jen já, v 1:30 mám J. Kalousek - Chodím ulicí, ve 2:30 - M. David - Céčka, ve 3:30 - K. Gott a M. Holanová - Čau lásko, ve 4:30  T. Kerndlová - Schody z nebe ap...
A vstávám v 5:30 h. na písničku "Čekám na signál" od Nightworku....

(Dřív bylo v 5:30 Bez lásky láska není - J. Zelenková, v 6 h. P. Kotvald - Marilyn, pak v  6.15 h - Damiens - Mám Tě rád, v 6:30 David Deyl - Akorát a v 6:45 jsem vstávala....a pokaždé jsem vždycky mezitím usnula)

Když tu vstávací písničku slyším v jiný čas (třeba odpoledne), tak mě to strašně deptá, že musím vstávat a musím si zacpat uši...

Eliška

11 komentářů:

  1. Elisko, to by me zabilo!:D Ale mladi to zrejme zvladne. ALe taky mam moc Rada ten pocit,kdyz se nekdy vzbudim driv, nez musim vstat a muzu se jeste vyvalovat v posteli. Pisnickovy vyber mas pekny.
    A co tomu rikaji ostatni obyvatele bytu? Txy to nerusi?
    Hana

    OdpovědětVymazat
  2. To není špatnej nápad. Každej máme jinou zábavu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ja taky "vstavam" nekolikrat, protoze napoprve by me to vstavani asi zabilo, asi bych nevstala a byla bych pekne "nepouzitelna",coz byvam po ranu i tak :-). Ja treba pokud vstavam v 6.40, poprve mi budik zvoni v 6.10 a pak co pet minut :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Můj muž si to přesně takhle užívá, první budík zvoní v 5:00 a pak v patnáctiminuových intervalech až do půl sedmé, také má rád ten pocit, že ještě může chrupat dál. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Elišku,jen přemýšlím jestli budík zazvoní a pak hraje písnička a nebo se ozve jen písnička - ty bych ještě snesla ale několikeré zvonění během noci by znamenalo že ráno vstávám totálně nevyspalá.Já potřebuji spát aspoň 7 - 8 hodin v jednom kuse bez rušení a ráno mi stačí budík nastavený o půl hodiny dřív před odchodem z domova kamkoliv.Většinou se vzbudím i bez budíka a vypnu ho aby nezvonil už stejně neusnu. Lída

    OdpovědětVymazat
  6. Chápu ten slastný pocit, když zjistím, že ještě můžu spát, ale na druhou stranu budit se každou hodinu fakt už může poškodit zdraví. Mozek si nemůže pořádně odpočinout, protože spánek má několik fází a ta nejdůležitější fáze REM nastává nejdříve až po 70 minutách spánku a ty se do něj nemáš vůbec šanci dostat. Přitom je to tak důležitá fáze. Aby jsi se trochu vyspala je potřeba spát pár hodin v kuse. Nešlo by si dát první budík trochu později?

    OdpovědětVymazat
  7. jeee, Elisko, ted jsem se pobavila :-) mam sesti a pul leteho syna s Aspergerovym snydromem, ktery ma velmi podobnou "zabavu" :-) je schopny vstat treba o dve hodiny driv a divat se na hodiny a hlasit mi kazdych pet minut, jak dlouho muze jeste spat...myslim, ze vas to oba uklidnuje,ta orientace v case, ze ano? :-)
    ja bych to sice dlouho neprezila, potrebuju spat v kuse, ale tak co uz...
    Matymu (tak se syn jmenuje) jsem precetla to, co pises...a moc se mu to libi a mam te pozdravovat:-)

    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle moc dobře znám , i z hlediska těch písní , také mám každou hodinu jinou , abych poznal , kdy je čas již vstávat.
    Ale přijde mi , že spím déle a přesně ten ulévný pocit , kdy mohu ještě chvíli spát . naprosto tomu rozumím.

    OdpovědětVymazat
  9. Kamarád má takhle budík na stejný čas jako vstává do práce i o víkendu, aby ho mohl s úlevou zaplácnout a spát dál. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...