čtvrtek 16. května 2013

Pomůcky nejen pro autisty


Počátkem dubna byla v Brně konference rodičů dětí s PAS na téma "Nechceme se bát budoucnosti".


Konference byla skvělá, úžasná.


Moc se mi líbila a už se těším na další.


Někde mám poznámky, které jsem si dělala, ale při stěhování jsem je uložila neznámo kam...
Ach, ta hlava děravá.


Pokud se někde najdou, pak vám z toho něco napíšu.



Zatím malá ukázka strukturovaných úkolů, které zde byly na stolech prezentovány...


Více najdete na stránkách apomucky. cz


Přemýšlím, že bych Jendovi možná něco objednala.


Pár věcí se mi tam líbí.





Třeba i vás něco z toho zaujme.


A teď už vám přeji jen hezký večer.


Dnešek byl náročný.
Mí autisté neměli "svůj den" a na více psaní nemám sílu.







5 komentářů:

  1. Jéééé Marci proč jsi nenapsala??? Pozvala bych tě na kafe :-). Do Brna to mám kousek...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam technicky dotaz, chcela som sa na tie pomocky podivat a tu stranku mi pocitac nenasiel, je spravne?
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherna prace. Neco takoveho shanim pro sveho milovaneho synovce, ktery ma take autismus. Je to nas milacek a rada bych mu udelala radost

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...