čtvrtek 30. května 2013

Studna čarodějnic


Studna čarodějnic je prima hra.


Tedy hraná podle pravidel je asi pro starší děti, ale i tak jsme si u ní užili spoustu legrace.
Zapůjčenému koni na zuby nekoukej:-P


Pravidla jsme si vytvořili vlastní.


Jednou hodil kostkou Jeníček, jednou já.


Krásně chápal to, že se v házení kostkou budeme střídat.


Podle počtu puntíků mohl Jenda vhazovat úzkým otvorem do dřevěné kostky malé kolíky.


Tahle část se mu líbila ze všeho nejvíc.


Usmíval se a pečlivě pracoval.


Ani neměl čas se vztekat.





Jinak návod na hru z internetu je tento:
Návod na hru: Paličky rozdělte hráčům ve stejném množství. První hráč hodí číselnou kostkou a svoji paličku vloží do jedné z dírek na krytu dřevěného boxu očíslovanou od 1-6 podle toho, jaké číslo hodí. Když hodíte 6-ku, potom svoji paličku vložte do dírky ve středu krytu, tím se palička dostane do boxu. Pokud hráč hodí 1-5, které jsou obsazené, tak si paličku z dané dírky vybere pro sebe. Vyhrává ten, kdo se jako první zbaví všech paliček. Další návody v krabici!



7 komentářů:

  1. Amélko, hra mne velice nadchla, bavila by i mě! :-D
    Jinak koukám, jaké ohromné pokroky Jeníček dělá! Jak dědečkovi pomáhá, jak se chodí krásně koupat, nebo jak se tak krásně usmívá . . . Mám velikánskou radost. :-)
    Vidíš to, však jsme si psaly, že trpělivost růže přináší. :-) A myslím si, že je i moc dobře, že jsi neoblomná, neb nechceš Jeníčkovi ublížit, ale pomoci. ;-) A pak sama vidíš, jaké ohromné pokroky dělá. :-)
    Krásný den přeji. :-)

    P.S.: Tak půlku už mám hotovou. ;-) Však víš čeho. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jenda vypadá na fotkách dost zabraně a sluší mu to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Amélko je to úžasné koukat na fotečky když je Jeník spokojený.Jsi úžasná máma :o) Mějte se tam u Vás doma všichni moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marcelko, moc zajímavá hra a vidím ji u tebe poprvé:-) Jenda je šikulka a dělá velké pokroky. Myslím na vás, jak si zvykáte v novém bydlišti. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Ami, tuto hru vůbec neznám?! Děkuji za inspiraci. :) Jsi báječná, a je vidět, že ti to Jeník vrací....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Jsem ráda, když hry inspirují někoho dalšího.

      Vymazat
  6. To je vážně neobvyklá hra, myslím, že by zaujala hodně lidiček. Jeníček je šikovný, je vidět, že ho to opravdu baví a že hra dobře jde.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...