neděle 12. května 2013

První obalování řízků


Jenda se bojí různých zvuků. Např. naklepávání masa.


Když jsem byla před pár dny pro něco v Tescomě, tak jsem tam uviděla tenderizér.


Napadlo mě, že to nedělá rámus a že by se to mohlo Jendovi líbit.


A když ne, pak to upotřebím já. Stejně moje palička na maso už po létech není moc použitelná.


Jenda se na mě chvíli nedůvěřivě díval, ale když viděl, že Šárka to zkusila taky, tak neodolal:-)


"Naklepal" maso...


... a poprvé v životě obaloval řízky v mouce.



Nikdy dřív se neodvážil sáhnout na syrové maso nebo na mouku...



Eliška při tom řve, že je to nechutné, že se toho štítí a Jenda vypadal, že se mu to snad i líbí...


Tak...
.... a mám nového pomocníka do kuchyně.



Tedy dva: tenderizér a Jeníka:-)




Jenda si nakonec k obědu dal jen bramborovou kaši. Kuřecí řízky jí (většinou) jen od Mc Donalda.
Ale na druhou misku jsem mu řízek nakrájela. CO kdyby se náhodou odhodlal a řízek si dal.
Hlavně ty dvě věci musí být vždy oddělené - maso se nesmí "ušpinit" od kaše a obráceně: na kaši nesmí ležet řízek.



12 komentářů:

  1. Teda takový malý kuchtík:)
    Jeník dělá obrovské pokroky, nakonec mu to přestěhování hodně pomáhá, to je moc dobře. Přeji krásný zbytek Dne matek.

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, tak to tleskám! Jeníček jako pomocník v kuchyni - to musel být parádní dárek k dnešnímu maminkovskému svátku:-) Tak ať to Jednovi vydrží!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky jsi to mami udělala, jo taky musím Jeníka pochvílit. Vážně mu to šlo. Neřekla bych to do něj, že by to zvládl, ale jak je vidět tak to hravě zvládl, a bez problémů :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy nás příjemně překvapení, Šárko Julie:-)

      Vymazat
  4. To je překvapení! Krásný dárek mamince. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeníček dělal řízky?? No to je ale úžasné!! A co mu udělat malinkaté řízečky, právě takové, jakou u Meka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to jsem zkoušela. Přijme to jak kdy, tentokrát ne...On chtěl JEN bramborovou kaši, nic víc. Musí chtít sám:-)

      Vymazat
  6. Naprosto ÚŽASNÝÝÝÝÝ! Vypadá to, že Jeniček na přestěhování reaguje překvapivě dobře...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda má své rituály a víceméně je mu JEDNO, kde jsou mu plněny. Zvládá to relativně dobře. Jasně...x-krát denně dochází k menším "excesům", ale vcelku to jde.

      Vymazat
  7. Je fajn vidět ho při normální smysluplné činnosti.
    U nás doma naklepáváme řízky rukou, prostě do nich bušíme pěstí, to by se mu také možná líbilo.

    OdpovědětVymazat
  8. to ja krásné.
    Mám velkou radost, Jeníček je lepší a lepší.

    Míša

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...