pátek 24. května 2013

Nechci na procházku

- "Jeníčku, za chvíli přijde Katka, půjdete na procházku."
- "Uáááá. Já nechci na plocházku.
Bééé...."
- "Vždyť je hezky. Půjdete jen na chvilku."
- "Bééé."
- " Proč nechceš jít ven?"
- "Bééé."
- "Jeníčku, proč nechceš ven?"
- "Tam nemůžu čůlat!!!!"
- "Klidně můžeš čůrat do travičky."
- "Néééé. Nechci na mě někdo koukal."
- "Tak ti dám dolů pod kočárek (a nebo do tašky) nočník."
- "To je tlapný."
- "Není to trapný."
- "A nemůžu tam jíst."
- "Můžeš venku jíst. Sedneš si na kočárek a dáš si třeba rohlík."
- "To je tlapný na mě někdo koukal."


5 komentářů:

  1. Děti si vždycky najdou nějakou výmluvu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není výmluva. Bojí se lidí a nechce, aby se na něho někdo díval.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ano, jsem ráda, že mluví, ale když mi stokrát za den nadává, tak bych byla raději, aby byl zticha. Jak včera celé dopoledne urážel babičku, možná by byla raději, kdyby nemluvil...byla z toho nešťastná.

      Vymazat
  3. Tak ještě najít nějaké páky na to jeho nadávání aby šlo zstavit ale vím že když už ty nic nevymyslíš že si s tím stejně nikdo neporadí znáš ho nejlépe. Lída

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...